וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לא? מרטין שורט מכחיש את השמועות על זוגיות עם מריל סטריפ

עודכן לאחרונה: 30.1.2024 / 13:17

השחקנים והקולגות לסדרה "רק רוצחים בבניין", מריל סטריפ ומרטין שורט הצליחו להצית שמועות על רומן שנרקם על סט הסדרה המצליחה, אך עכשיו הכוכב מבהיר: "אנחנו לא זוג". וואלה! סלבס גיל הזהב

מרטין שורט, הריסון פורד, מריל סטריפ וסלינה גומז בטקס פרסי גלובוס הזהב 2024. gettyimages, GettyImages
מרטין שורט, הריסון פורד, מריל סטריפ וסלינה גומז בטקס פרסי גלובוס הזהב 2024/GettyImages, gettyimages

לפני לא יותר מיד זמן עלתה סדרה חדשה לדיסני+ ובה משחקים בין היתר מרטין שורט ומריל סטיפ יחד עם הזמרת סלינה גומז. אך בתחילת החודש הצהובונים מעבר לים החלו לדווח על דרמה נוספת, מעבר לעלילה של התוכנית המצליחה והיא רומן סודי בין סטריפ לשורט.

כדי לישר את ההדורים שורט הגיע להתארח בפודקאסט, "Club Random" של הקומיקאי ביל מאהר והודיע: "אנחנו לא זוג, רק חברים קרובים". אחר שהמנחה התגרה בו על האופציה שהשניים יהיו זוג השיב השחקן: "אין דבר חזק יותר מפאוור קאפל בהוליווד. זה עבד לטום קרוז וניקול קידמן ולבראד פיט ואנג'לינה ג'ולי".

למרות ההכחשות, היו מי שלא הצליחו לקבל את העובדות והם כמובן הגולשים ברחבי הרשתות החברתיות: "לשבת עם הידיעה שמריל סטריפ ומרטין שורט הם אולי זוג בלי להיות מסוגלת לעשות להוכיח את זה, זה קשה מידי", כתבה מעריצה שרופה ותומכת אחת שקיבלה תשובה מגולשת נוספת: "זאת האימפריה הרומית שלי", כתבה כרפרנס לטרנד הטיקטוק המוכר.

וואלה! סלבס רצתה לצאת עם קולגה אבל אז הבינה שהוא צריך להיות מעוניין בה קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully