וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק אהבה בבניין: האם מריל סטריפ ומרטין שורט בזוגיות?

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 14:07

הרשת גועשת בימים האחרונים סביב שמועות על הזוגיות הנרקמת בין צמד השחקנים הוותיק, שרק לאחרונה הציגו רומן טלוויזיוני בסדרה המצליחה בה הם משחקים. האם התסריט הפך למציאות? וואלה! סלבס לאבי דאבי

טריילר לעונה השלישית של "רק רוצחים בבניין"/הולו/דיסני פלוס
מרטין שורט, הריסון פורד, מריל סטריפ וסלינה גומז בטקס פרסי גלובוס הזהב 2024. gettyimages, GettyImages
מרטין שורט, הריסון פורד, מריל סטריפ וסלינה גומז בטקס פרסי גלובוס הזהב 2024/GettyImages, gettyimages

מי מכם שטרם צפה באחרונה האחרונה שעלתה לסדרה המצויינת של דיסני פלוס "רק רוצחים בבניין", נמליץ לעצור כאן מחשש לספויילרים. אחרי ששיחקו במהלך העונה זוג שמתאהב, צמד השחקנים הוותיק והאהוב מרטין שורט ומריל סטריפ הצליחו להצית שמועות על כך שהזוגיות הטלוויזיונית גלשה אל מאחורי הקלעים, וכי הם נמצאים בתחילתו של קשר מתהווה.

בשבועות האחרונים רצות ברשת לא מעט ספקולציות על כך ששורט וסטריפ נמצאים במערכת יחסים, שמועות שהתגברו אחרי שהשניים ישבו זה ליד זה באותו השולחן בטקס פרסי גלובוס הזהב שנערך בתחילת השבוע ונראו קרובים מתמיד. אבל למי שציפה לרומנטיקה, צר לנו לאכזב. מקורב לשחקן סיפר ל- E News כי השניים "חברים טובים בלבד, ולא יותר מזה".

כזכור, בחודש אוקטובר האחרון נחשף כי סטריפ ומי שהיה בן זוגה ב-45 השנים האחרונות, הפסל דון גארמר, פירקו את החבילה והתגרשו לפני שש שנים, אך שמרו על כך הרחק מעיני הציבור. על פי הדיווח באתר Page Six, הם סיימו את מערכת היחסים ביניהם בצורה נעימה ושקטה. בהצהרה שנשלחה מצידה של זוכת האוסקר ל- People נכתב: "דון גראמר ומריל סטריפ פרודים כבר במשך שש שנים, ועל אף שהם לנצח ידאגו אחד לשנייה, הם בחרו לחיות בנפרד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully