וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 45 שנות נישואים: מריל סטריפ ובעלה התגרשו

עודכן לאחרונה: 22.10.2023 / 20:18

השחקנית זוכת האוסקר מריל סטריפ ובעלה, הפסל דון גראמר, כבר לא ביחד ממזמן. הם החליטו לפרק את החבילה אחרי יותר מ-40 שנות נישואים ואיכשהו הם הצליחו להסתיר את העובדה הזאת מעיניי הציבור במשך שש שנים שלמות

השחקנית האגדית מריל סטריפ ידועה בתור אדם פרטי מאוד שלא אוהבת לשתף יותר מידי בחייה האישיים. זאת גם כנראה הסיבה שלאף אחד לא היה מושג שהיא ובן זוגה, הפסל דון גראמר, התגרשו לפני שש שנים.

על פי הדיווח באתר Page Six, השניים סיימו את מערכת היחסים הרומנטית שלהם אחרי 45 שנות נישואים בצורה נעימה ושקטה. בהצהרה שנשלחה מצידה של זוכת האוסקר ל- People נכתב: "דון גראמר ומריל סטריפ פרודים כבר במשך שש שנים, ועל אף שהם לנצח ידאגו אחד לשנייה, הם בחרו לחיות בנפרד".

למרות שהשניים לא נראו יחד בציבור על ידי צלמי הפפראצי משנת 2018, היא כן נצפתה כשהיא עונדת את טבעת הנישואים שלה רק בשבוע שעבר (שישי) בטקס הפרסים "Princesa de Asturias" שהתקיים בספרד.

סטריפ וגראמר הכירו דרך אחיה של השחקנית עוד בשנת 1978. בזמנו היא עוד הייתה בתהליך האבל בעקבות מותו של מי שהיה בן הזוג שלה, השחקן ג'ון קאזאלה שנפטר בגיל צעיר אחרי מלחמה בסרטן ריאות. אך למרות האובדן הקשה, ברגע שהשניים נפגשו הם סיפרו שהיה "חיבור מיידי", והם תחתנו שישה חודשים בלבד מרגע ההיכרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully