וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו-לין? מה גרם לבעלה של דולי פרטון לקנא לפני ההופעה שלה?

עודכן לאחרונה: 25.1.2024 / 16:41

מתברר שלא רק זמרת הקאנטרי האייקונית דולי פרטון חוששת מידי פעם למקומה במערכת היחסים, אלא גם בעלה שלא הצליח להכיל את האאוטיפיט החשוף שלה מהופעת המחצית המסורתית בחג ההודיה: "אל תראי את התחת שלך בגיל הזה". וואלה! סלבס בעיות אמון

הרבה אנשים מכירים, אוהבים ואפילו נמשכים לזמרת הקאנטרי האגדית דולי פרטון בת ה- 78. הסגנון והמוזיקה שלה חד משמעית שורדים את מבחן הזמן, מה שגרם לליגת ה- NFL להזמין אותה להופיע במחצית של משחק חג ההודיה המסורתי. למזל כולנו- היא הסכימה ואם זה לא מספיק הזמרת פינקה את הצופים באאוטפיט חשוף של מעודדת מקבוצות הדאלאס קאובוייז.

"עשיתי את זה כדי להצחיק, חשבתי שזה יהיה מתוק כי אני שם עם כל המעודדות של דאלאס כי כולם אוהבים אותם וכמובן שגם בעלי", סיפרה הכוכבת בשיחה עם אתר Page Six ושיתפה בתגובה של בעלה, קארל תומאס דין: "הוא ראה את התלבושת, לבשתי את זה בשבילו שעשיתי את המדידות שלי. הוא אמר משהו בסגנון של 'זה קצת קצר את לא חושבת? אל תראי את התחת שלך בגיל הזה' ואני אמרתי 'לא! זה לא קצר כמו שלהן!'".

בסוף הראיון הוסיפה הכוכבת שדין דווקא אולי כן היה מרוצה מהתלבושת בסופו של דבר: "בדרך חזרה טסתי במטוס הפרטי שלי יחד עם הלהקה והצוות. הייתי בחלוק כי לא היה לי זמן להוריד את התלבושת לפני שיצאתי הביתה. תראו הייתי בת 77 והצלחתי לגרום לזה להיראות טוב. גם כשהגעתי הביתה זה היה נראה טוב", סיכמה ברמיזה על איך שהערב נגמר.

וואלה! סלבס ניסתה לשיר קאנטרי אבל ויתרה אחרי שחיות משק דפקו לה על הדלת וביקשו שתפסיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully