וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל זה רק מספר: ג'ואן קולינס בת ה-90 מבלה בביקיני

עודכן לאחרונה: 24.8.2023 / 16:59

השחקנית זוכת גלובוס הזהב, ג'ואן קולינס מוכיחה שאפשר להיראות טוב בביקיני גם בגיל 90 בזמן שהיא מבלה בשמש הצרפתית. וואלה! סלבס פס שיזוף

וואלה! סלבס דורשת לדעת איפה נמצא מעיין הנעורים בו משתמשת כוכבת "שושולת", השחקנית ג'ואן קולינס, כי להיראות כל כך טוב בגיל 90 לא בא ברגל. בטח אם מעיין הנעורים נמצא ביערות הגשם או משהו כזה.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שהיא דואגת לתפעל בצורה שנותנת את התחושה שהיא נולדה בתחילת המאה הזאת ולא בתחילת הקודמת, אפשר לראות אותה נופשת בבריכה בריביירה הצרפתית עם ביקיני לבן יחד עם בעלה פרסי גיבסון, שצעיר ממנה ב- 32 שנים ושוכב על מזרן ים.

"המקום היחיד להיות בו בחום של 35 מעלות חום!", כתבה והוסיפה לא פחות מחמישה האשטגים בנושאי גלי חום ובריכות. גם הגולשים עפו על השיתוף: "אה אוקיי הבנתי - את מזדקנת הפוך! איזה כיף, אתם זוג כל כך יפה. תודה שאתם גורמים לי לחייך כשאתם מעלים הצצות לחייכם", כתבה מעריצה.

"אני אוהבת את שניכם, תמיד מחייכים. האהבה ממש קורנת מכם", הוסיפה אחרת. עוד תגובות כמו: "וואו עכשיו חם פה", "אתם נראים נהדר!" ו- "תהנו מהיום השמשי!", כיכבו בעמוד של השחקנית.

זאת ממש לא הפעם הראשונה שהכוכבת שולפת את הביקיני שלה. הייתה אפילו פעם שהיא הוסיפה קצת פלפל עם בגד ים מנומר, הדפס שניכר שהיא אוהבת מאוד לא רק על בגדי ים ומופיע לא פעם במלתחה שלה על מספר חולצות.

וואלה! סלבס חולמת להזדקן עם מכנס מנומר וציפורניים אדומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully