וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 82: מי הרווקה שקיבלה פרחים משלושה גברים שונים לולנטיין?

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 10:39

חגיגות יום האהבה הלועזי אמנם נגמרו כבר מזמן, אך יש כוכבת הוליוודית אחת שעדיין נחה על זרי דפנה ונהנת מהפרחים המוגזמים שקיבלה לכבוד הולנטיין משלושה מחזרים שונים. והעובדה שהיא כבר בעשור התשיעי לחייה ממש לא מפריעה לה. וואלה! סלבס בוי טוי

לא כמו וואלה! סלבס שקנתה לעצמה מתנות לכבוד חג האהבה הלועזי, פשוט כי אין אף אחד אחר שיעשה את זה, יש כוכבת הוליוודית אחת שהגיעה כבר לגיל השלישי ועל הדרך ממקבלת שלושה מחזרים שונים מהם קיבלה זרים מוגזמים לוולנטיין, הלא היא האייקון התרבותי (שגם הייתה בכלא, אבל מי זוכר), מרתה סטיוארט, בת ה-82.

בפוסט שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה לכבוד יום האהבה היא פרסמה תמונות של מספר זרי פרחים אותם מדדה עם מטר כדי להדגיש כמה הם מוגזמים וכתבה: "הבוקר הזה היה תענוג. ב- 7:45 הייתי בפילאטיס, צילומי שלג בין 8:40 ל- 10:40, ארוחת בוקר, צילומי פרחים בבית, התעדכנות בשיחות טלפון", התחילה בעדכון לו"ז.

"עכשיו אני מקווה להספיק לרכב על סוסים אם לא יהיה חלקלק מדי!! סחלב הביצות עם 12 הגבעולים הוא בגובה של יותר ממטר והפרחים הם בקוטר של 12 ס"מ. הקטליה בגוונים יוצאי דופן של וצהוב, וכל הפרחים הם משלושה ידידים גברים שונים מדהימים כולם ביחד", זרקה כדרך אגב את דרך החיים הבליינית שלה.

למי שפחות בעניינים בכל הנוגע לחייה האישיים של הבשלנית האמריקאית או בדברים שהיא מפרסמת ברשתות החברתיות, חשוב לציין שמדובר במומחית רצינית בכל הנוגע לתמונות סקסיות מפתיעות ובהתחשב בעובדה שהיא גרושה עוד משנות השישים אפשר להבין מאיפה היכולות.

וואלה! סלבס ניסתה למקבל שני בחורים אבל אף אחד מהם לא רצה אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully