וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלגל שלישי? בראדלי קופר וג'יג'י חדיד יצאו לדייט עם אמא שלו

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 13:47

השחקן ההוליוודי בראדלי קופר והדוגמנית ג'יג'י חדיד יצאו מטקס גלובוס הזהב במקום לצאת לאפטר פארטי הם בחרו לצאת לדייט עם אורחת מפתיעה בתור גלגל שלישי, אמא של הכוכב. וואלה! סלבס מאמי אישיוז

את הערב הנוצץ של גלובוס הזהב בתחילת השבוע (א') יהיה קשה לשכוח, ולא רק בגלל סשן המזמוזים המוגזם של ג'ניפר לופז ובן אפלק. מי שהעדיפו להעביר את הערב קצת יותר רחוק מעיניי הפפראצי, אך ללא הצלחה, הם הזוג החדש של הביצה, השחקן בראדלי קופר והדוגמנית ג'יג'י חדיד.

השניים הגיעו למסעדת Giorgio Baldi שבלוס אנג'לס בסביבות 21:20 יחד עם לא אחרת מאמו של קופר, גלוריה. החבורה כנראה נהנתה מאוד למרות שלא הרבה לפני כן הם הוציאו לא מעט אנרגיות במהלך הטקס המרגש, עדי ראייה מספרים שהם בילו במקום עד שהדוגמנית החליטה לפרוש מוקדם בסביבות השעה 23:30.

לפני חודשיים שמענו לראשונה על מערכת היחסים המתפתחת בין השניים: "זה הופך להיות רציני מאוד מהר, הם נפגשים אחד עם השנייה כמעט כל יום, זאת מערכת יחסים על סטרואידים. היא מעניינת אותו גם מבחינה אינטלקטואלית" חשף בזמנו מקורב לשניים ל- Page Six, אינלקטוערסית אולי.

העבר הרומנטי של השניים מעניין לא פחות מהמפגש עצמו בהתחשב בזה שחדיד הייתה בעבר בזוגיות עם הזמר זאיין מאליק, איתו הביאה לעולם את בתה קאי, וקופר היה נשוי בעבר לדוגמנית אירנה שייק איתה הביא את בתם המשותפת, ליה.

שתי מערכות היחסים הקודמות והמיתולוגיות של השניים הסתיימו בצורה שונה לחלוטין, למרות שלקח זמן עד שנרגעו, כיום השחקן ההוליוודי ואשתו לשעבר מנהלים הורות משותפת אך מהצד השני, הדוגמנית ובן זוגה לשעבר עדיין עוברת שיקום אחרי שאמה, יולנדה חדיד, טענה בעבר שהוא הכה אותה.

וואלה! סלבס חוזרת כל פעם לאקס המיתולוגי, אבל רק בגלל שהוא תמיד דואג שישימו לה אקסטרה טחינה בשווארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully