וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שונא את זה: האמת מאחורי הנשיקה של בן אפלק וג'ניפר לופז נחשפת

עודכן לאחרונה: 9.1.2024 / 11:19

פעם אחר פעם זוג הכוכבים ההוליוודיים, בן אפלק וג'ניפר לופז, מנסים להציג חזות אוהבת וכל פעם מחדש, ממש כמו עכשיו, הפרטים מצליחים לדלוף החוצה ולחשוף את האמת מאחורי החיוכים. וואלה! סלבס ציפור קטנה

טקס גלובוס הזהב שהתקיים בתחילת השבוע סיפק לא מעט כותרות בזכות הרגעים החשובים שנתפסו בעדשת המצלמה, כמו הריב המסקרן של סלינה גומז וקיילי ג'נר על תמונה עם טימותי שאלאמה. מי שעוד נתנו הצגה היו השחקן ההוליוודי בן אפלק ואשתו, הזמרת ג'ניפר לופז. במהלך הראיונות הרבים שקיימה הזמרת היא גם מצאה זמן להבהיר: "בן בסדר, אל תדאגו לבן. הוא בסדר, הוא שמח", בהתייחסות לכל תמונות הפפארצי שרצות בהן הוא נראה סובל בחברתה.

למרות שאפשר לנסות להסתמך רק על הדברים שלה, טוב תמיד לשמוע חוות דעת נוספת, בעיקר של הקרובים אל הזוג המפורסם ומבינים מה קורה מתחת לפני השטח: "בן וג'ן במצב בסדר גמור, הרבה פעמים כשבן נראה עצבני זה בכלל שהוא שונא את הפפראצי שעוקבים אחריו ואחרי ג'ן".

"זה חלק מהיום שלו ומדובר במשהו שהוא חושש ממנו ופעמים רבות גם חודר לחיי היומיום שלו ובגלל זה, זה נראה כאילו הוא לא מרוצה מהאנשים שסביבו ואנשים לא מבינים שחלק מהצלמים הם פשוט מגעילים. בן לא אוהב שטיחים אדומים או שמצלמים אותו בחיי היומיום שלו".

ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב. gettyimages, GettyImages
ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב/GettyImages, gettyimages

המקורב המשיך והסביר את מקור המחלוקת שלהם: "הוא יודע שג'ן אוהבת את זה, אז הוא מצליח לסבול אותם לפעמים אבל בסופו של דבר הוא תמיד חוזר למקום שלו בו הם שמחים אחד עם השנייה. לנהל את החיים בתור זוג של מפורסמים יכול להיות מעייף".

"לפעמים כי בן פשוט רוצה ללכת למסעדה או לשתות קפה ולסיים עם זה בפרטיות, אבל ג'ן מאוד אוהבת את תשומת הלב אז יוצא שהם מתווכחים אבל זה לא מתקרב לרמה של להרוס להם את הנישואים, הם במקום ממש טוב", סיכם.

נזכיר שבשנה שעברה לשניים היה ריב מאוד ציבורי על השטיח האדום של טקס הגראמי שכנראה השחיר לאפלק את כל שאר הערב, כי גם בתמונות שלו מהטקס הוא נראה כאילו הוא מעדיף להיות בכל מקום אחר. בעבר סיפרה לופז על כך שמערכת היחסים הראשונה שלהם גרמה לשניהם נזק: "שנינו סובלים מפוסט טראומה ממערכת היחסים הראשונה שלנו. אבל אנחנו מבוגרים יותר עכשיו, אנחנו חכמים יותר. אנחנו גם יודעים מה באמת חשוב בחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב. gettyimages, GettyImages
ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב/GettyImages, gettyimages

כשהזמרת מדברת על מערכת היחסים הראשונה שלהם היא מתכוונת לזוגיות שניהלו השניים אחד עם השנייה משנת 2000 ועד 2002. רק כ- 20 שנים לאחר מכן הם חזרו זאת לזרועות של זה והתחתנו בטקס אינטימי בלאס וגאס לפני שנה וחצי.

וואלה! סלבס חשבה שמעריץ עקב אחריה ואז גילתה שזה הצל שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully