וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא סובל, היא נוזפת: הרשת חוגגת על בן אפלק וג'ניפר לופז

עודכן לאחרונה: 7.2.2023 / 12:44

בני הזוג הגיעו לטקס פרסי הגראמי, ואי אפשר היה להתעלם מהפרצוף המיוסר של השחקן ההוליוודי. הזמרת, מצידה, ניסתה לשדר עסקים כרגיל, אבל שום דבר לא חמק מהגולשים. וואלה! סלבס מחזיקה קצר

כולנו מכירים את התחושה המרגיזה שכרוכה בהגעה לאירוע שאתם לא רוצים להיות חלק ממנו, על אחת כמה וכמה כשאתם נגררים אחרי בן או בת הזוג שלכם. רובנו אולי ננסה להסתיר את הבאסה ונתחשבן לאחר מכן בבית, אבל לא בן אפלק.

הכוכב החתיך, שכנראה העדיף להיות בכל מקום אחר מלבד האולם בו נערך טקס פרסי הגראמי, התלווה אל אשתו, השחקנית והזמרת ג'ניפר לופז שהגיעה לטקס על מנת להגיש את הפרס עבור אלבום הפופ הטוב ביותר.

התמונות העגמומיות של הכוכב הפכו לבדיחה ברשת כשמעריצים רבים צוחקים על הפרצוף האומלל שהציג אפלק לאורך כל הטקס, בזמן שאשתו כיכבה וזהרה.

"לא משנה איזה יום רע עובר עליכם, אני מבטיח שאתם לא אומללים כמו בן אפלק בטקס פרסי הגראמי", צייץ אחד המשועשעים מהסיטואציה. "בן אפלק בטקס הגראמי הוא תזכורת לכך שלא משנה כמה אתה עשיר ומפורסם, הגברת שלך עדיין תגרור אותך למקום שאתה לא רוצה ללכת אליו", צייץ אחר.

מצייץ אחר הוסיף, "בן אפלק באנרגיות של הבחור הפיכח היחידי בחתונה בה אתה לא מכיר אף אחד מלבד אשתך". הזמרת מהבלוק הגיבה בדרכה שלה, בפרסום פוסט של סרטוני ווידאו מהטקס בליווי הטקסט: "תמיד כיף עם האהבה שלי, בעלי".

וואלה! סלבס לא הולכת לטקסים מאז שסיימה את היסודי ופישלה בסולו המחול שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully