וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לופז על מערכת היחסים עם בן אפלק: "יש לנו פוסט טראומה"

עודכן לאחרונה: 21.12.2023 / 10:10

צמד הכוכבים בן אפלק וג'ניפר לופז ידעו לא מעט עליות וירידות במערכת היחסים שלהם לאורך השנים, עד לקאמבק המרגש שלהם לפני כשנתיים. כעת הכוכבת משתפת על מה הם למדו מאז הסיבוב הראשון, ולמה היא טוענת כי הם "סובלים מפוסט טראומה". וואלה! סלבס דרמטית

ג'ניפר לופז ובן אפלק - פעם והיום/רויטרס

בתחילת שנות האלפיים צמד הכוכבים ג'ניפר לופז ובן אפלק היו מהזוגות הלוהטים ביותר בביצה הבינלאומית. השניים ניהלו מערכת יחסים צמודה לאור הזרקורים ואפילו התארסו זה לזו. בספטמבר 2003 השניים היו אמורים להנשא, אבל ביטלו את החתונה ברגע האחרון ושנה לאחר מכן נפרדו.

מאז השניים הספיקו לנהל מערכות יחסים חדשות, להתחתן עם אחרים, להביא ילדים לעולם ולהתגרש מבני הזוג הקודמים. בשנת 2021 התרחש קאמבק מרגש כשהשניים חזרו זה לזרועותיה של זו לשמחתם של לא מעט מעריצים בעולם. בראיון חדש של הכוכבת למגזין Variety היא שיתפה על הזוגיות של השניים ועל מה הם למדו מאז הסיבוב הראשון שלהם יחד.

"שנינו סובלים מפוסט טראומה ממערכת היחסים הראשונה שלנו", סיפרה לופז ושיתפה כי הזוגיות לאור הביקורת התקשורתית המתמדת לא הייתה פשוטה עבורם. "אבל אנחנו מבוגרים יותר עכשיו, אנחנו חכמים יותר. אנחנו גם יודעים מה באמת חשוב בחיים, וזה לא מה שאנשים אחרים חושבים. זה עניין של להיות נאמן למי שאתה."

הכוכבת התראיינה למגזין לקראת יציאת אלבומה החדש והסרט שנלווה אליו. מי שעוד היה שותף לכתיבת הסרט הוא אפלק בעצמו, ולופז גם חשפה כי היא שילבה בסרט מכתב שהוא כתב לה בשנת 2002. כשנשאלה האם למעשה מדובר בסרט תיעודי, היא ענתה: "תצטרכו לראות את זה כדי לחוות ולהבין את זה".

ג'ניפר לופז ובן אפלק, 1 ביוני 2023. GettyImages, GettyImages
הפעם זה יחזיק מעמד?/GettyImages, GettyImages

לופז ואפלק אמנם השלימו קאמבק מרגש ואף ערכו תיקון לביטול האירוסים הקודמים שלהם עם חתונתם בשנת 2022, אבל גם היום מערכת היחסים שלהם עמדה לא פעם למבחן, לפחות מבחינת התקשורת והעוקבים ברשתות החברתיות.

השניים תועדו לא פעם במהלך מריבה או בפרצופים זועפים, ואחד התחביבים הידועים ברשת הוא לעקוב אחר הזוגיות שלהם, לנתח כל מימיקה ובעיקר לצחוק על הזוג ולבקר אותם פעם אחר פעם. בחודש הקודם השניים נתפסו במהלך נסיעה שגרתית שהפכה לחגיגה עבור הגולשים שצחקו על העובדה כי אפלק נראה הנהג האישי של לופז: "הוא הנהג האישי או השפוט שלה? הוא בעלה או העוזר האישי שלה? היא יודעת את ההבדל?".

וואלה! סלבס לא חוזרת לאקסים שלה. בעיקר כי היא לא יכולה ליצור איתם קשר אחרי שהם חסמו אותה מכל מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully