וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המשברים: בן אפלק וג'ניפר לופז חוגגים יום נישואים

18.7.2023 / 9:00

נראה שלא משנה מה יקרה בן אפלק וג'ניפר לופז ימשיכו לתמוך אחד בשנייה. אחרי כל המשברים שעברו, השניים נצפו ביציאה משותפת לחגיגות יום הנישואים הראשון שלהם. וואלה! סלבס בבריאות ובחולי

ג'ניפר לופז ובן אפלק ריגשו את כולנו כשחידשו את הקשר שלהם אחרי שנים בהם היו נשואים לאנשים אחרים, והעניקו את רגע השיר המושלם ביום החתונה שלהם.

מאז הם הספיקו לצלוח שפע של תמונות פאפרצי לא מחמיאות, שמועות ומשברים, ונראה שבחגיגות יום הנישואין שלהם הם קרובים מתמיד כשאתמול (א') הם נצפו חוגגים את יום הנישואים הראשון שלהם במסעדה האיטלקית Giorgio Bald.

השחקן והזמרת התארסו בשנית בתחילת 2022 ובחודש יולי של אותה השנה התחתנו בטקס חתונה ספונטני ואינטימי, איך לא, בלאס ווגאס. חודש לאחר מכן ערכו מסיבה חגיגית ומפוארת עם כל המשפחה והחברים.

הפאור קאפל הנוצץ החלו לצאת אחד עם השנייה כבר בשנת 2002, אחרי שהכירו על סט הסרט Unstoppable בו כיכבו שניהם. שנה לאחר מכן אפלק ולופז התארסו, וארבעה ימים בלבד לפני יום החתונה החליטו להפריד כוחות, לבטל את האירוע ולהיפרד.

למרות הפרידה ארוכת השנים נטען לא פעם באתרי רכילות שונים במהלך הזמן שלופז ואפלק שמרו על קשר כל השנים ואפילו נפגשו מספר פעמיים בסתר, רחוק מעיניי הציבור והמצלמות.

וואלה! סלבס הייתה חוזרת לאקס, חבל שהוא לא רוצה לחזור אליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully