וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ג'ניפר לופז ובן אפלק התחתנו

עודכן לאחרונה: 21.8.2022 / 11:37

בני הזוג ערכו אירוע מפואר בסוף השבוע האחרון, בנוכחות חברים ובני משפחה שהגיעו לאחוזה של אפלק בג'ורג'יה. אז מה האורחים לבשו, מי הבריז ולמה אימו של אפלק נלקחה לבית חולים? וואלה! סלבס שושבינה

ג'ניפר לופז ובן אפלק - פעם והיום/רויטרס

ג'ניפר לופז ובן אפלק נישאו לפני קצת יותר מחודש באירוע אינטימי בלאס וגאס, אבל לופז היא לא אחת שתוותר על אירוע ראוותני בכל מחיר. וכך, בסוף השבוע האחרון, בני הזוג נישאו בג'ורג'יה, והקפידו על כל כללי הטקס: שמלה מעוצבת, חברים מפורסמים ואשפוז אימו של החתן בבית חולים. רגע, מה?

ביום שישי, בזמן שההכנות היו בשיאן, אימו של אפלק נפלה ונחתכה ברגלה. הדיילי מייל דיווח כי אמבולנס שהוזעק למקום לקח אותה לבית החולים, ואילו אפלק ולופז נסעו לשם במכונית פרטית. עדי ראייה סיפרו שאפלק עישן בשרשרת בחוץ בזמן שאימו קיבלה טיפול, ולאחר מכן היא שוחררה כשהיא נעזרת בכיסא גלגלים.

אחרי שהדרמה הסתיימה, הגיע היום הגדול: אתמול (שבת), השניים צעדו לעיני חברים ובני משפחה שהתבקשו להגיע בלבן. אחרי הכל, מי יכול לגנוב את הפוקוס לכלה הנוצצת, שבחרה בשמלה של ראלף לורן?

מי שליוו את בני הזוג היו ילדיהם מנישואים קודמים, ובין האורחים הנוצצים היו הבסטי מאט דיימון, קווין סמית', השחקן ג'ייסון מיוז ועוד רבים וטובים. מי שנעדר מהאירוע היה קייסי אפלק, אחיו של החתן, שלא הצליח להגיע בגלל "מחויבות משפחתית". האם יש מחויבות משפחתית גדולה יותר מהחתונה של אחיך? וואלה! סלבס מריחה סכסוך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מקורב לבני הזוג סיפר למגזין People שסוף השבוע עלה על כל הציפיות: "זה היה יוצא מן הכלל, מלא בחגיגות. שתוכננו מראש. הייתה מסיבת טרום חתונה, טקס ובעיקר הרבה כיף. ג'ניפר הייתה בעננים והילדים שלהם לקחו חלק בהכל. זה היה סוף שבוע נפלא".

וואלה! סלבס התחתנה בעבר ולא הזמינה את אימא שלה, שכבר גנבה לה בעל אחד לפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully