וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנהג האישי או השפוט שלה?": הגולשים יורדים על בן אפלק

עודכן לאחרונה: 26.11.2023 / 12:22

השחקן ההוליוודי בן אפלק נתפס בעדשת הפפראצי בזמן שהוא מחכה לאשתו, הזמרת ג'ניפר לופז, שתצא מחדר הכושר. הגולשים ניצלו את ההזדמנות כדי לצחוק עליו ולתהות על מצב היחסים של השניים. וואלה! סלבס כאן לא גרים בכיף

לא פעם נתפסו הזוג הלא תמיד יציב, הזמרת ג'ניפר לופז והשחקן ההוליוודי בן אפלק, במהלכו של ריב. בין אם זה היה ברכב שלהם, או על השטיח האדום בטקס פרסי הגראמי, נראה כאילו השניים מתמודדים לעיתים עם מחלוקות רבות, מה שגרר לא פעם גם תגובות ברשתות החברתיות של גולשים שירדו ללא רחמים על הזוג.

והפעם, המעריצים שוב משתעשעים ברשתות החברתיות אחרי פרסום תמונות פפראצי של הזמרת יוצאת מחדר הכושר בלוס אנג'לס במהלך סוף השבוע (שישי), בעיקר אחרי שגילו שמי שחיכה לה ברכב הוא לא סתם נהג פרטי, אלא בעלה העייף עם הפרצוף החמוץ הרגיל שיש לו בסביבתה.

"הוא נראה ממש מאושר, מישהו בדק שהוא בסדר?", כתב גולש אחד בציניות משולבת בדאגה. מעריץ נוסף שאל את שאלת מיליון הדולר: "הוא הנהג האישי או השפוט שלה? הוא בעלה או העוזר האישי שלה? היא יודעת את ההבדל?". מעריצה אחת לא הסכימה לקבל את הביקורות בשקט: "ככה נראית זוגיות בריאה שמוצאים זמן לבלות אחד עם השנייה. לא שטרולים כמוכם יבינו", נכנסה בהייטרים.

את ארוחת חג ההודיה עצמה השניים חגגו בשבוע שעבר (ה') באחוזה היוקרתית שלהם בבברלי הילס, שמוערכת בשווי של 60 מיליון דולר ויחד עם חברים. וכמובן שזה לא אירוע אמיתי אם לא נכנס קצת יח"צ, כי את השולחן המוגזם קישט גם ליין האלכוהול שלה "Delolo", בנוסף לצלחות ה- Hermès בשווי 250 דולר וקערות המרק התואמות שעולות עוד 230 דולר.

אפלק ולופז יצאו אחד עם השנייה עוד בשנים 2000 - 2002, אך למרות הכל מערכת היחסים אז לא צלחה והם הפרידו כוחות למשך לא פחות מ- 20 שנים. בסופו של דבר הם מצאו את דרכם חזרה לזרועות אחד של השניים ולבסוף התחתנו בחודש יולי האחרון בטקס אינטימי וסודי בלאס וגאס.

וואלה! סלבס הייתה מכריחה את האקס שלה לאסוף אותה אחרי שהייתה אוכלת יותר מידי בבופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully