וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריב של קיילי וסלינה, התגובה של טיילור: כל מה שפספסתם בגלובוס הזהב

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 12:32

טקס גלובוס הזהב ה-81 משך אליו את כל המי ומי בהוליווד, אבל אנחנו לא כאן כדי לדבר על הזוכים הגדולים והנאומים המרגשים, אלא לתת את כל הג'וס. אז מי ריכלו, מי התנשקו ומי התנחמה באלכוהול?

קיילי ג'נר וטימותי שאלמה גלובוס הזהב 2024. gettyimages, GettyImages
"אפשר תמונה?"/GettyImages, gettyimages

טקס פרסי גלובוס הזהב ה-81 שנערך הלילה (ב') כלל את כל האלמטים המוכרים: שטיח אדום, שמלות אלגנטיות ונאומי זכייה מרגשים. וואלה! סלבס הגיבה בפיהוק ופנתה למצוא את כל האירועים שהתרחשו במהלך הטקס וחרגו מהקונספט המוכר והמיושן כי היי, זה מה שקורה כשמזמינים את קיילי ג'נר לאירוע כזה.

כוכבת הריאליטי ומלכת תוחמי השפתיים (סורי, פנינה רוזנבלום) הגיעה עם בן הזוג טימותי שאלאמה. השניים פגשו במקום גם את טיילור סוויפט וסלינה גומז, האויבות המרות של ג'נר. המצלמות באירוע תפסו את גומז מספרת לסוויפט שביקשה להצטלם עם שאלאמה, אבל קיילי אסרה עליה. לפה הפעור של טיילור היה אפשר להכניס פסלון זכייה.

ואם כבר מדברים על סוויפט, נראה שהיא החליטה לעזוב מוקדם את האירוע אחרי שהמנחה, הקומיקאי ג'ו קוי, סיפר בדיחה על חשבונה: "ההבדל העיקרי בין טקס פרסי גלובוס הזהב למשחק פוטבול, הוא שבגלובוס הזהב יש פחות צילומים של טיילור סוויפט". הכוכבת לא צחקה, התנחמה באלכוהול ועזבה את האירוע מוקדם.

הגולשים לא נשארו אדישים לפרצוף של סוויפט והחלו למלא את הרשת בתגובות: "אם מבטים היו יכולים להרוג, היא הייתה הורגת את המנחה. הבדיחה שלו הייתה נמוכה מאוד", כתב גולש שלא מצא את האירוע משעשע.

"טיילור כבר עזבה? אני לא רואה אותה בקהל יותר", כתבה עוקבת אחת. אבל לא רק הבדיחה גרמה לזמרת לקום וללכת, אלא גם ההפסד שלה לסרט "ברבי" בקטגוריית "הישג קולנועי וקופתי יוצא דופן".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"באיזה קטע היא עזבה?! היא הפסידה והמנחה צחק עליה, אז היא פשוט החליטה לחתוך?" כתב גולש הלום, ואילו אחר הוסיף "טיילור עזבה כי היא אמיתית. הבדיחה של המנחה הייתה בלתי נסבלת, אני מצטערת שהיא הייתה צריכה לעבור את זה". נו, ממש חוויה קשה מנשוא.

וואלה! סלבס הוזמנה לטקס פרסי מיס קניון גירון, אבל הבריזה. היא הרבה יותר מנערת חן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully