וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ הופ: אירינה שייק מדלגת בין בראדלי קופר לטום בריידי

עודכן לאחרונה: 14.9.2023 / 13:36

רק לפני שבועיים הדוגמנית הרותחת השתזפה טופלס לצד האקס המיתולוגי בראדלי קופר וכעת היא קפצה לביקור פרטי וסודי בדירתו של הרומן הסוער החדש שלה, שחקן ה-NFL לשעבר טום בריידי. מה קורה שם? וואלה! סלבס צורחת

בתקופה האחרונה אחד הדברים שמעסיקים את אתרי הרכילות מעבר לים הוא משולש האהבה הסוער בין שחקן ה-NFL לשעבר טום בריידי, הדוגמנית הרותחת אירינה שייק והאקס המיתולוגי בראדלי קופר.

רק לפני שבועיים נודע כי אחרי שבילתה לא פעם במחיצתו של בריידי ואף הצליחה להרגיז את האקסית ג'יזל בונדשן, הדוגמנית הרותחת השתזפה לה טופלס יחד עם האקס קופר בחוף מבודד, מה שסימן עבור חלק מהאנשים את סיומו של הרומן הקצרצר בין בריידי לשייק אז זהו שלא.

לפי האתר PageSix, שייק נצפתה מוקדם יותר השבוע בדירתו של בריידי בניו יורק. לפי הדיווחים, השניים ניסו להתחכם וחשבו שצלמי הפפראצי המיומנים לא יקלטו אותם ובנו תוכנית שבהמשך נחשפה. בריידי נשאר ברכב שלו במשך כ-20 דקות, בעוד שייק מצידה גם היא המתינה כ-10 דקות ברכבה רגע לפני שיצאה ונכנסה בזריזות לבניין הדירות המפואר בו חי בריידי. ומה קופר יגיד על זה?

אירינה שייק, 28 באוגוסט 2023. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
ספגה קצת שמש ליד האקס. אירינה שייק/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כזכור, לפני כחודש אתר Daily Mail דיווח כי שייק ובריידי נתפסו כשהם נכנסים לבית המלון "The Twenty Two" בלונדון ונצפו יוצאים ממנו רק 48 שעות לאחר מכן. וזו לא הפעם הראשונה בו השניים מתראים לזמן ממושך כל כך: בפעם הראשונה בריידי נצפה כשהוא אוסף את הדוגמנית בסביבות הצהריים מבית המלון בו התארחה, משם השניים נסעו יחד לביתו ולא יצאו עד ליום למחרת בשעות הבוקר. הידיעה על הרומן המסעיר בין בריידי לשייק הגיעה ימים ספורים אחרי תאריך יום ההולדת של בונדשן בעוד שמקורב אלייה שיתף שהיא "לא כל כך שמחה" בעקבות הידיעה.

וואלה! סלבס ניסתה להתחיל עם החבר של האקס. הוא דחה אותה וזה לא מתוך אחוות חברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully