וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייק או שוק: החברה החדש של טום בריידי

עודכן לאחרונה: 25.7.2023 / 14:21

אחרי הגירושים והשמועות על זוגיות עם קים קרדשיאן, נחשפת בת הזוג החדשה והאמיתית של שחקן ה- NFL טום בריידי. וואלה! סלבס עומדת בתור

נראה שהשמועות על זוגיות אפשרית עם אשת העסקים, קים קרדשיאן במסיבת יום העצמאות האמריקאי באמת היו מופרכות, כי מסתבר ששחקן ה- NFL טום בריידי יוצא בכלל עם אישה אחרת, מתוך רבות שניסו. דוגמנית העל, אירינה שייק, שהיא גם במקרה האקסית המיתולוגית של ברדלי קופר.

במהלך סוף השבוע הפאור קאפל החדש נצפה לראשונה ביום שישי כשבריידי אסף את שייק מבית מלון בבל אייר בו היא שוהה, משם נסעו יחד לביתו ונראו יוצאים ממנו כשחיוך מרוח על פניהם, רק יום למחרת בסביבות 9:30 בבוקר. מישהו אמר Walk of shame?

אחרי הלילה הרומנטי, בריידי החזיר את שייק לבית המלון. אך אל חשש, היא לא נשארה לבד להרבה זמן, כי כבר באותו אחר צהריים שחקן הפוטבול חזר לקחת אותה. השניים תועדו צוחקים וקרובים במהלך הנסיעה בדרך חזרה לביתו של בריידי.

מקורות מקורבים חושפים למגזין TMZ שהשניים אכן התחילו לצאת. הם הכירו בחתונה של חברים משותפים, ולמרות ששייק "לא הייתה הדוגמנית היחידה שניסתה להתחיל עם טום", שרק חזר לעולם הדייטים, אך "הוא בחר באירינה מתוך כולן", מרשים, איך היא אי פעם תוכל לגמול לו על החסד?

ומה עם גרושתו של בריידי, ג'יזל בונדשן? על פי מקורב אליה, היא "לא מאוד שמחה" לשמוע על הזוגיות המתהווה בין שייק לבריידי. החדשות הגיעו כמה ימים אחרי יום ההולדת של ג'יזל, ולא קשה לנחש שזה כנראה האיב על מצב הרוח שלה סביב התאריך המשמח.

בריידי התגרש לפני קרוב לשנה, כששמועות על בגידות מצידו של שחקן הפוטבול סבבו את כל הפרשה. למרות זאת, הוא ניסה לאחד את המשפחה שפורקה ואפילו הספיק לשקול קריירת סטנדאפ שלא ברור איך הייתה עוזרת למצבו, מישהו אמר שפל?

וואלה! סלבס לא רודפת אחרי אף גבר, רק אם זה השליח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully