וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק עזבה את הבית

6.6.2019 / 10:55

ארבע שנים לאחר שהודיעו לציבור שהם מאוהבים ואף הביאו בת מתוקה ביחד - האתרים מעבר לים מדווחים כי אירינה שייק עזבה את הבית המשותף לה ולבראדלי קופר. וואלה! סלבס מובינג הלאה

בראדלי קופר, אירינה שייק, טקס גלובוס הזהב 2019. GettyImages
מובינג. אירינה ובראדלי/GettyImages

אחרי אין ספור שמועות, ספקולציות וידיעות, עכשיו נראה שזה באמת קורה - אתרי הרכילות מעבר לים מדווחים היום (ה') כי אחד הזוגות היותר יפים שידעה תעשיית הבידור העולמית החליטו שעם כל הכבוד לאהבה ולמשפחה שהם הקימו, הם מעדיפים לפרק את החבילה ולהמשיך הלאה, כך שכפי שזה נראה הטופמודל אירינה שייק והשחקן המוערך בראדלי קופר חוזרים לשוק הפנויים פנויות.

בראדלי קופר. splash
בימים טובים יותר/splash

על פי האתרים מעבר לים, בחודשים האחרונים היחסים בין השניים ידעו לא מעט בעיות זאת בעקבות לא מעט שמועות על כך שהסיבה היא הקשר החם שפיתח בראדלי עם הזמרת ליידי גאגא איתה כיכב בסרט "כוכב נופל". כעת, כך מדווחות הכותרות - שייק החליטה לעזוב את הבית המשותף שלהם בהוליווד ועברה לדירה אחרת, "נראה שלא נשאר הרבה זמן עבור שניהם ביחד", אמר מקורב לזוג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בראדלי קופר, אירינה שייק בטקס האוסקר 2019. GettyImages
דירה להשכרה?/GettyImages

כזכור, קופר ושייק הכירו ב-2015 כך שמספר שבועות לאחר מכן - הצהובונים מעבר לים דיווחו על הזוגיות הנוצצת שלהם רק בשביל שהם יוכלו לצאת מהארון ולפקוד שטיחים אדומים ואירועים יוקרתיים. לאחר שנתיים של זוגיות, הזוג היפה הביא לאוויר העולם את בתם, לאה.

וואלה! סלבס עזבה את הבית של החבר ועברה לגור במחסן הנעליים שלו, הוא עדיין לא גילה.

בראדלי קופר, ליידי גאגא בטקס האוסקר 2019. GettyImages
הכל בגללך?/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully