וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירינה שייק מבלה טופלס עם האקס בראדלי קופר

עודכן לאחרונה: 28.8.2023 / 15:35

בזמן שרחשי הרומן בין הדוגמנית הלוהטת לשחקן ה-NFL לשעבר טום בריידי מסעירים את אתרי הרכילות מעבר לים, שייק החליטה שהיא הופכת את התמונה למורכבת יותר וקפצה לחופשה מהירה עם האקס. וואלה! סלבס גלים גלים

בשבועות האחרונים אתרי הרכילות מעבר לים סוערים ממשולש האהבה בין הדוגמנית הרותחת אירינה שייק, שחקן ה-NFL לשעבר טום בריידי והאקסית המיתולוגית ג'יזל בונדשן. אך הפעם התמונה נעשית למורכבת יותר, ונדמה כי העובדה שבונדשן חזרה לא מזמן מחופשה בברזיל למיאמי הניעה את שייק לברוח ממשולש האהבה הסוער ולבלות עם האקס המיתולוגי שלה, בראדלי קופר. רגע, מה?

לפי אתר PageSix, בזמן שנשמעו ברקע רחשי הרומן בין שייק לבריידי, הדוגמנית הלוהטת העלתה לחשבון האינסטגרם שלה תמונה בה היא סופגת שמש על שפת הים בין הסלעים כשהיא וויתרה על חזיית בגד הים. מיד לאחר מכן, שייק פרסמה סלפי של קופר בכבודו ובעצמו כשהוא משתזף על קיאק ללא חולצה, במה שנראה כמו אותו המיקום בדיוק.

המקרה הנוכחי מגיע פחות משבועים מאז האתר Daily Mail דיווח כי שייק ובריידי נתפסו כשהם נכנסים לבית המלון "The Twenty Two" בלונדון ונצפו יוצאים ממנו רק 48 שעות לאחר מכן. וזו לא הפעם הראשונה בו השניים מתראים לזמן ממושך כל כך: בפעם הראשונה בריידי נצפה כשהוא אוסף את הדוגמנית בסביבות הצהריים מבית המלון בו התארחה, משם השניים נסעו יחד לביתו ולא יצאו עד ליום למחרת בשעות הבוקר. הידיעה על הרומן המסעיר בין בריידי לשייק הגיעה ימים ספורים אחרי תאריך יום ההולדת של בונדשן בעוד שמקורב אלייה שיתף שהיא "לא כל כך שמחה" בעקבות הידיעה.

וואלה! סלבס החליטה גם היא ללכת לחוף נודיסטים אך קיבלה צו הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully