וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבואסת: דוגמנית העל ג'יזל בונדשן מורידה פרופיל בזמן שהאקס חוגג

עודכן לאחרונה: 15.8.2023 / 16:52

מערכת היחסים בין שחקן ה-NFL לשעבר טום בריידי והדוגמנית הרותחת אירנה שייק לא התקבלה יפה אצל האקסית המיתולוגית ג'יזל, שחזרה מחופשה בברזיל בבושת פנים. וואלה! סלבס בוכה לכרית

בשבועות האחרונים אין נושא שיותר מעסיק את אתרי הרכילות מעבר לים ממשולש האהבה בין שחקן ה-NFL לשעבר טום בריידי, אירנה שייק והאקסית המיתולוגית ג'יזל בונדשן, שעל פי הדיווחים בארה"ב "לא לקחה טוב" את הקשר החדש של האקס. בסוף השבוע האחרון בונדשן נצפתה בשדה התעופה של מיאמי לאחר חופשה בברזיל בעודה מנסה לשמור על פרופיל נמוך בלשון המעטה.

לפי TMZ, דוגמנית העל הלכה לה בשדה התעופה בעודה חובשת כובע שיסתיר את פניה כשמבטה מושפל לרצפה. עד ראייה סיפר למגזין כי חואקים ולנטיין, מדריך הג'יו-ג'יטסו שלה, הגיע לאסוף אותה ברכבו וחיכה לה ממש צמוד לשפת המדרכה.

לפי מגזין PageSix, בונדשן נצפתה ביום שישי האחרון מבקרת בביתה העתידי, שנמצא בימים אלה בשיפוצים במיאמי. לא רק שמדובר באחוזה ענקית ומנקרת עיניים, הדוגמנית החליטה לא להרחיק לכת ותגור צמוד מאוד לאקס.

הידיעה על הרומן המסעיר בין בריידי לשייק הגיע ימים ספורים אחרי תאריך יום ההולדת של האקסית ואחרי שמקורב אלייה שיתף שהיא "לא כל כך שמחה" בעקבות הידיעה. שייק ובריידי נצפו לראשונה כשאסף אותה מבית מלון בבל אייר בו שהתה. משם נסעו יחד לביתו ונראו יוצאים ממנו בבוקר שלמחרת כשחיוך מרוח על פניהם.

בזמן שבונדשן חזרה בבושת פנים מברזיל, בריידי בילה את הזמן עם ויויאן (11), בתם המשותפת, בהופעה של להקת הבנות הדרום קוריאניות "בלאקפינק" בניו ג'רזי. לפי התיעודיםף נדמה כי ויויאן היא זו שלקחה את אבא שלה להופעה ולא להפך.

וואלה! סלבס חוזרת נבוכה רק משווארמיות לפנות בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully