וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

48 שעות בחדר המלון: טום בריידי ואירינה שייק לא רגועים

עודכן לאחרונה: 16.8.2023 / 15:18

כמו כל זוג טרי, גם כוכב ה- NFL טום בריידי, ובת זוגו הטרייה, הדוגמנית אירינה שייק נמצאים בשלב ירח הדבש של מערכת היחסים. וואלה! סלבס לבבות בעיניים

אפילו שהדוגמנית אירינה שייק, בת זוגו החדשה של שחקן הפוטבול, טום בריידי, לא הוזמנה להצטרף אליו ולילדיו לטיול יום ההולדת שלו לאפריקה, זה לא מנע מהם לחגוג את יום הולדתו של הכוכב, בדרך קצת אחרת שמוכיחה שאכן מדובר בזוג החדש של הביצה ההוליוודית.

על פי דיווחים מה- Daily Mai בריטי, שייק ובריידי נתפסו כשהם נכנסים לבית המלון "The Twenty Two" בלונדון בתחילת השבוע ונצפו יוצאים ממנו רק 48 שעות לאחר מכן. מעניין מה היה להם לעשות שם כל כך הרבה זמן.

זאת הפעם השנייה שהזוג מבלים שעות ארוכות יחד אך לא מצליחים לחמוק מהפפארצי. בפעם הראשונה זה היה לקראת סוף החודש שעבר. כוכב ה- NFL אסף את הדוגמנית בסביבות הצהריים מבית המלון בו התארחה, משם השניים נסעו יחד לביתו, ולא יצאו עד יום למחרת בשעות הבוקר.

למרות התקופה המרגשת של תחילת זוגיות חדשה, יש מי שקשה לה לעכל את השינויים: דוגמנית העל ג'יזל בונדשן, שהיא גם גרושתו של בריידי. בעבר מסרו מקורות שהיא "לא שמחה בכלל" על השידוך, ורק לאחרונה נראה דוגמנית העל מסתובבת בשדה התעופה עם כובע שמסתיר את פניה ומבט שהיה נעול על הרצפה. ג'יזל רוצה לספר לנו משהו?

וואלה! סלבס לא הייתה נעולה עם בחור אף פעם, הכי קרוב הייתה הפעם שהיא נעלה בחור בדירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully