וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה החבר החדש של אירינה שייק חוגג את יום הולדתו בלעדיה?

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 15:07

לאחר שהתבשנו על הזוגיות הכי חמה בביצה בין דוגמנית העל לטום בריידי, החבר החדש החליט לטוס לאפריקה ולחגוג בלעדיה. מה יחשבו על זה האקסים האובססיבים? וואלה! סלבס שמחה לאיד

אחרי שהתבשרנו על הזוגיות הכי חמה בביצה לאחרונה בין דוגמנית העל אירינה שייק לשחקן ה- NFL טום בריידי, האם כבר עכשיו יש צרות בגן עדן? נדמה כי בריידי מנסה לשמור על אש קטנה את הזוגיות עם הכוכבת הרותחת, וחגג את יום הולדתו ה-46 בלעדיה.

מקור בלעדי דיווח ל-Us Weekly כי בריידי החליט "לבלות את יום הולדתו עם אהבות חייו - הילדים שלו. הוא נסע לאפריקה ויחגוג שם". שחקן הפוטבול חולק את בנו ג'ק (15) עם השחקנית ברידג'ט מוינאהן ואת שני ילדיו בנג'מין (13) וויויאן (10) עם האקסית הלוהטת ג'יזל בונדשן.

למרות התהיה, המקורב הרגיע את הרוחות והוסיף שבריידי "עדיין מתראה עם אירינה, למרות שלא יבלה איתה את יום ההולדת שלו. הוא העדיף לטוס ולהתמקד בילדיו". אך נדמה כי יש משהו שיהנה מהדיווחים האלה וזה לא אחר מהאקס המיתולוגי של שייק - השחקן ההוליוודי בראדלי קופר, שהודה לפני כמה ימים כי הוא "מפחד שבריידי יגנוב ממנו את ליבה לנצח".

מקורב לקופר סיפר למגזין Page Six כי שחקן הקולנוע "לא מבוהל", והוסיף: "כרגע, הוא אימץ את גישת 'שב ותחכה'. טום ואירינה לא הכריזו על אהבתם עדיין. זה יכול להיגמר בתוך שבועיים שלושה".

וואלה! סלבס גם היא מחכה בשקט ששליח הפיצה שהפסיק לבקר בביתה יחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully