וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תני להם לקנא: בראדלי קופר מגיב לזוגיות החדשה של האקסית

עודכן לאחרונה: 26.7.2023 / 11:34

אחרי שנחשפה הזוגיות החדשה של הדוגמנית אירינה שייק ושחקן הפוטבול טום בריידי, השחקן בראדלי קופר, האקס המיתולוגי ואבי בתה של שייק, מתקשה לעכל. וואלה! סלבס רעילה

אחרי חשיפת הזוגיות החדשה של שחקן ה- NFL טום בריידי ושל דוגמנית העל אירינה שייק, רצו שמועות דרמטיות ברחבי צהובונים ברחבים העולם שהאקס המיתולוגי של שייק, השחקן ההוליוודי, בראדלי קופר "מפחד שבריידי יגנוב ממנו את ליבה לנצח".

מזל שיש את מי שבאים לחשוף את מה שקורה בחדרי חדרים. מקור מקורב לקופר סיפר למגזין Page Six ששחקן הקולנוע "לא מבוהל", והוסיף: "כרגע, הוא אימץ את גישת 'שב ותחכה'. טום ואירינה לא הכריזו על אהבתם עדיין. זה יכול להיגמר בתוך שבועיים שלושה", איזה כיף שהוא רק רוצה שהיא תהיה מאושרת ולא תקוע בעבר בכלל.

המקורב לא הפסיק ושיתף: "קופר ידע שהיא תתחיל לצאת עם אנשים אחרים, הוא ידע שהיא תפגוש מישהו", קצת מרגיש שלמרות שהשחקן ההוליוודי ידע שזה מה שיקרה, הוא עדיין לא מעכל את הפרידה עד הסוף, בעיקר אם הוא יושב ומחכה שזה יגמר.

קופר ושייק נפרדו בשנת 2019. לשניים יש ילדה משותפת, ליה דה סיין קופר שייק. סביב הפרידה של שחקן הקולנוע והדוגמנית היו המון שמועות על בגידה מהצד שלו, עם לא אחרת מליידי גאגא. גאגא וקופר הכירו על סט הסרט 'A Star is Born' והכימיה שהייתה ביניהם על המסך ומחוצה לו, העלתה חשדות רבות.

עוד מישהי שלא מצליחה לקבל את הזוג החדש היא גרושתו של בריידי, הדוגמנית ג'יזל בונדשן. הידיעה הגיעה רק ימים ספורים אחרי תאריך יום ההולדת שלה ואחרי שמקורב אלייה שיתף על כך שהיא "לא כל כך שמחה" בעקבות הידיעה, נותר רק להסיק שהיא צרחה לתוך הכרית שלה בלילה.

וואלה! סלבס שמחה כשהאקסים שלה מתקדמים הלאה, ומרחמת על בנות הזוג הנוכחיות שלהן שלא למדו מהטעויות שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully