וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצל אבא: בראדלי קופר נותן לאירינה שייק ימי חופש

עודכן לאחרונה: 9.8.2023 / 9:23

השחקן ההוליוודי, בראדלי קופר בילה זמן איכות עם בתו המשותפת, אותה הביא לעולם עם הדוגמנית אירינה שייק, ביום שהיא לא תשכח בפריז. וואלה! סלבס משפחה מודרנית

זה כבר לא מחזה מופרך לראות משפחות בהן זוג ההורים לא נמצאים יותר במערכת יחסים רומנטית אחד עם השנייה, אלא עם אנשים אחרים. אבל מתי ההורים העייפים יכולים לפגוש בני זוג חדשים? בדיוק בשביל זה המציאו את חלוקת הימים. אה, וגם בשביל שכל אחד מההורים יזכו לבלות זמן איכות עם הילדים בלי אינטראקציות מיותרות עם האקסים על הדרך.

בראדלי קופר, שניהל מערכת יחסים ארוכה עם אירינה שייק, לקח את בתם המשותפת ליה לטיול אב ובת בפריז, שם נצפו נהנים מאטרקציות יחד ביריד ואפילו עמדו בתור למתקנים, ממש כמו פשוטי העם.

קופר ושייק השיקו את הזוגיות שלהם בשנת 2015, אבל הם החליטו לפרק את החבילה ארבע שנים אחרי. מאז השניים מגדלים את הבת שלהם בהורות משותפת. ההורים אפילו התאחדו לטיול משפחתי משותף לפני שנה והציתו שמועות ברחבי הצהובונים על חזרה אפשרית.

למרות שליה הקטנה כנראה הייתה שמחה לראות את הוריה חוזרים אחד לשנייה, בחודש יולי האחרון החלו לרוץ שמועות על זוגיות חדשה שמתפתחת בין שייק לשחקן הפוטבול האגדי טום בריידי. כבר בפעם הראשונה שהשניים עלו על הראדר הציבורי היה נראה שהם הספיקו להתיידד מספיק כדי לבלות יחד את הלילה בביתו של בריידי.

למרות שהשניים כנראה נהנים מהחברה אחד של השנייה, קופר לא מרוצה מהזיווג ומחכה שהרומן ייגמר. גם גרושתו של בריידי, ג'יזל בונדשן, לא מרוצה כלל וגילתה על השניים רק מספר ימים אחרי יום ההולדת שלה.

לא ברור איזה כישוף הם עשו, אבל יכול להיות שהעין שהשניים פתחו על הזוגיות שנולדה עבדה. למרות שהשניים היו נראים קרובים ומאושרים, הדוגמנית לא הוזמנה לחגוג עם השחקן ה- NFL את יום הולדתו, שבריידי בחר לחגוג עם הילדים שלו, באפריקה.

וואלה! סלבס הזמינה שניים מהגרושים שלה כדי להתקין לה מדפים וטלוויזיה בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully