וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מערכת יחסים על סטרואידים": ג'יג'י חדיד ובראדלי קופר מתקרבים

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 13:06

השחקן בראדלי קופר והדוגמנית ג'יג'י חדיד נצפו מבלים יחד מספר פעמים בחודש האחרון והעלו הרבה סימני שאלה בצהובונים שמעבר לים. כעת מקורב אל הזוג חושף מה טיב מערכת היחסים של השניים ולמה הוא בחר דווקא בה

הזוג הפוטוגני ג'יג'י חדיד והשחקן ההוליוודי בראדלי קופר הפתיע רבים בתחילת החודש שעבר אחרי שנתפסו יחד לראשונה בדייט אליו יצאו במסעדת Via Carota שבניו יורק. מאז הם הספיקו להיתפס מבלים יחד כבר מספר פעמים וראה שמדובר במערכת יחסים רצינית שמתפתחת בין השניים.

"זה הופך להיות רציני מאוד מהר", סיפר מקורב לזוג ל- Page Six, "הם נפגשים אחד עם השנייה כמעט כל יום, זאת מערכת יחסים על סטרואידים". בנוסף, המקור שיתף את אחת הסיבות שהשחקן נהנה במפגשים עם הדוגמנית: "היא מעניינת אותו גם מבחינה אינטלקטואלית".

אם שאלתם איך יודעים שדברים מתקדמים מהר, קופר כבר הספיק להצטרף במהלך סוף השבוע (שבת), לפרלמנט החברות הקרובות ובו נמצאות חלק מהנשים הכי חזקות בהוליווד בבילוי שכלל את טיילור סוויפט, סלינה גומז, סופי טרנר, קארה דלווין וכמובן גם את חדיד עצמה. החבורה המרשימה נצפתה עוזבת את המסיבה רק בשלוש לפנות בוקר, כשקופר משתרך מאחור בניסיון להתחמק מהפפראצי, אך ללא הצלחה.

מעבר לכך ששניהם נמצאים בעולם הבידור ההוליוודי, לצמד יש עוד דבר או שניים במשותף, שניהם הורים: מצידו של השחקן יש את בתו ליה שמשותפת לו ולדוגמנית העל אירינה שייק לה היה נשוי בעבר. ומהצד של הדוגמנית נמצאת בתה קאי, אותה היא חולקת עם הזמר יוצא וואן דיירקשן, זאין מאליק, איתו הייתה בזוגיות של שש שנים.

ההבדל המשמעותי בין שתי מערכות היחסים המיתולוגיות האלו הוא טיב הקשר. למרות שחוו קשיים בעבר, כיום שייק וקופר מנהלים הורות משותפת קרובה. לעומת זאת, היחסים בין חדיד למאליק עדיין בתהליכי שיקום אחרי שנטען שהזמר הכה את אמה של הדוגמנית, יולנדה חדיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully