וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יג'י חדיד חושפת פרטים על ההורות המשותפת עם זאין מאליק

עודכן לאחרונה: 7.3.2023 / 10:55

אחרי הפרידה המתוקשרת בעקבות האלימות של הזמר כלפי אמה של הדוגמנית, כעת היא חושפת בראיון חדש שהם שמו את היחסים המתוחים בצד לטובת ההורות המשותפת לבתם הקטנה. וואלה! סלבס שלום בית

ג'יג'י חדיד וקאי. אינסטגרם, צילום מסך
אהבה של אמא/צילום מסך, אינסטגרם

מערכת היחסים בין הדוגמנית ג'יג'י חדיד לזמר זאין מאליק הסתיימה אמנם בטונים צורמים במיוחד, אבל השניים שחולקים בת קטנטנה החליטו לשים את היחסים העכורים ביניהם בצד לטובת ההורות המשותפת בצורה הטובה ביותר למענה.

הדוגמנית התראיינה לאחרונה ל- The Sunday Times וסיפרה על מערכת היחסים בינה לבין האקס וההורות המשותפת שהם חולקים עבור בתם קאי בת השנתיים. במהלך הראיון היא שיתפה כי היא דואגת לתזמן את העבודה שלה לזמנים בהם קאי הקטנה נמצאת עם אביה: "העובדה שהיא יכולה להיות עם שני ההורים שלה משמחת אותי מאוד" סיפרה. בהמשך הראיון היא נשאלה על האם יש לה עצה למי שנמצאים בהורות משותפת והיא אמרה: "רק לשמור על חשיבות האושר של הילד במקום הראשון. יש לך חיים ארוכים לצד האדם הזה".

חדיד (27) שיתפה על הקשר שלה עם בתה ועל היותה אמא צעירה: "היא כבר נתנה לי כל כך הרבה. תמיד רציתי להיות אמא, אבל לא הייתי אובססיבית לגבי זה. תמיד הייתי מאורגנת, אז לקבל את קאי בזמן שילדתי אותה היה ברכה. אני שמחה מאוד להיות אמא צעירה".

הדוגמנית והזמר הבריטי ניהלו מערכת יחסים שידעה עליות ומורדות רבות מאז שנת 2015. הם נפרדו וחזרו מספר פעמים לאורך השנים ובספטמבר 2020 הפכו להורים. שנה לאחר מכן השניים נפרדו בפרידה סוערת במיוחד, לאחר שאמא של ג'יג'י, יולנדה חדיד, הגישה תלונה במשטרה נגד מאליק בהאשמה שהכה אותה, מה שבהמשך פתח את תיבת הפנדורה על הזוגיות של השניים, שהתגלתה כהרסנית ורעילה.

וואלה! סלבס חולקת גם היא משמורת משותפת על מוריס, חולד המחמד שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully