וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מערכת היחסים בין ג'יג'י חדיד לזאין מאליק הייתה הרסנית"

עודכן לאחרונה: 31.10.2021 / 12:02

הפרידה המפתיעה של הדוגמנית והמוזיקאי חשפה כי מה שנראה כמו סיפור אהבה מהאגדות היה למעשה רומן רווי בסמים והרס עצמי. וואלה! סלבס בורחת

ג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
עצוב. ג'יג'י חדיד וזאין מאליק/צילום מסך, אינסטגרם

בסוף השבוע האחרון אירעה רעידת אדמה קטנה בהוליווד: הדוגמנית המצליחה ג'יג'י חדיד ובן הזוג שלה, המוזיקאי זאין מאליק נפרדו לאחר שהוא קילל והכה את אימה. דיווחים שמגיעים מעבר לים בימים האחרונים חושפים כי מערכת היחסים בין השניים הייתה הרסנית, ומקורביהם שמחים שהם נפרדו.

"הרבה אנשים ניסו לעזור לזאין להחזיר את החיים ואת הקריירה שלו למסלולם, אבל שום דבר לא עובד. אנשים עבדו איתו והרימו ידיים כיוון שזה בלתי אפשרי לשלוט או לכוון אותו. לפני זמן מה, חברת התקליטים בה הוא חתום החליטה לסיים את ההתקשרו אותי, ועכשיו הגיעה התקרית עם יולנדה חדיד", סיפר מקורב לאתר evening standard. בנוסף, בחברת התקליטים הביעו חשש מכמות המרילואנה שהמוזיאי מעשן.

ג'יג'י חדיד. אינסטגרם, צילום מסך
מעורערים/צילום מסך, אינסטגרם

מקורב נוסף לבני הזוג אמר ל"אס וויקלי" שהפרידה הובילה לאנחת רווחה: "מערכת היחסים של ג'יג'י וזאין הייתה הרסנית לחלוטין. פרידה היא האפשרות הטובה ביותר עבור כל הצדדים".

שמועות על שימוש מאסיבי בסמים רודפות את בני הזוג עוד מתחילת הקשר ביניהם. אתרי רכילות שונים דיווחו שהירידה הקיצונית במשקל של חדיד הגיעה כתוצאה משימוש תדיר בקוקאין, ואילו הבלוג crazy days and nights דיווח לא פעם שמערכת היחסים ביניהם מתבססת בעיקר על תלות של ג'יג'י בסמים שמאליק מספק לה.

עם זאת, מערכת היחסים ביניהם קיבלה תפנית לטובה כשהם הפכו להורים לבתם קאי, לפני 13 חודשים: "ג'יג'י חושבת שזאין הוא פרטנר מושלם להורות משותפת. הוא חושש שרמיזות אודות חוסר היכולת שלו לשלוט לכעסים יפגע במשמורת שהוא יקבל על קאי. הוא יעשה כל מה שהוא יכול כדי להימנע מקרב משמורת מכוער", סיפר מקורב ל"דיילי מייל" הבריטי.

וואלה! סלבס חווה מאנצ'ים מטורללים בלי לגעת אפילו בבדל של ג'וינט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully