וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהכה את אימה: ג'יג'י חדיד וזאין מאליק נפרדו

עודכן לאחרונה: 29.10.2021 / 9:28

בני הזוג החליטו להיפרד אחרי שש שנות זוגיות וילדה משותפת לאחר שיולנדה חדיד, אימה של הדוגמנית, סיפרה שמאליק הכה אותה במהלך תקרית אלימה. וואלה! סלבס מבולבלת

זאין מאליק, ג'יג'י חדיד. GettyImages
אז יאללה ביי. ג'יג'י חדיד וזאין מאליק/GettyImages

סוף השבוע נפתח בצורה מאוד לא רגועה בהוליווד: ג'יג'י חדיד וזאין מאליק נפרדו אחרי מערכת יחסים דביקה ופוטוגנית שניהלו בשש השנים האחרונות לסירוגין.

אמש (ה') אתר TMZ דיווח כי יולנדה חדיד, אימה של הדוגמנית, שולקת להגיש תלונה במשטרה נגד מאליק כיוון שהוא הכה אותה. מקורבים לחדיד סיפרו שהתקרית אירעה בשבוע שעבר, לאחר שיולנדה הגיעה לבקר את קאי, בתם של ג'יג'י וזאין. במהלך הביקור, המוזיקאי הכה את חדיד והיא שוקלת להגיש תלונה במשטרה.

יולנדה חדיד. GettyImages
מגוננת על בתה. יולנדה חדיד/GettyImages

לאחר שפרטי התקרית פורסמו, מאליק מיהר לפרסם תגובה בחשבון הטוויטור שלו: "אני אדם פרטי ואני רוצה ליצור מרחב בטוח בו בתי תוכל לגדול, מקום בו עניינים פרטיים בין בני משפחה לא מושלכים אל הבמה הציבורית כדי שכולם יוכלו לחטט בהם. כדי להגן על המרחב הזה עבור בתי, הסכמתי שלא לערער על טענות שעלו במהלך ויכוח שהיה לי עם קרובת משפחה של בת הזוג שלי. היא נכנסה אלינו הביתה בזמן שבת הזוג לא נכחה בו לפני מספר שבועות. זה היה ועדיין צריך להיות עניין פרטי, אבל המחלוקת קיימת".

"ניסיתי להחזיר את האווירה המשפחתית השלווה כדי שאוכל לגדל את בתי בהורות משותפת, אבל הסיפור "הודלף" לאמצעי התקשורת. כולי תקווה שכל המעורבים בתקרית יחלימו ונשאר דרוך כדי להגן על קאי ולהעניק לה את הפרטיות לה היא ראויה". לאחר מכן, מאליק הכחיש שהכה את חדיד.

עוד בוואלה!

זריזה: לנועה קירל יש חבר חדש וחתיך

לכתבה המלאה

מאליק השתמש במילים "הורות משותפת", שהגבירו את השמועות אודות פרידה. לאחר כמה שעות, מקורבים לבני הזוג סיפרו למגזין People שהם אכן החליטו להיפרד.

"הם לא ביחד כרגע, אבל הם הורים טובים ודוגלים בהורות משותפת. יולנדה מאוד מגוננת על ג'יג'י ורוצה את הטוב ביותר עבור בתה ונכדתה. הדבר היחיד שעומד לנגד עיניה של ג'יג'י הוא טובת בתה והיא תשמח לקבל פרטיות בתקופה המורכבת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully