וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי ביוטי: ג'יג'י חדיד וזאין מאליק הורים לבת

24.9.2020 / 11:18

הסוף לשמועות, זה קרה: דוגמנית העל ג'יג'י חדיד ובן הזוג שלה (לפרקים), הזמר יוצא להקת וואן דיירקשן זאין מאליק, קיבלו לעולם את בתם המשותפת, שהטופ מודל ילדה בסוף השבוע שעבר. "אוהבים אותה מעבר למה שניתן להבין", כתבו ההורים הצעירים. וואלה! סלבס משפחתית

אתר רשמי

לא משנה עד כמה הכל אפור מסביב, במיוחד בתקופה מוזרה שכזאת, יש תינוקות שמגיעים לעולם יפה יותר - או זה לפחות המקרה של בתם המשותפת של דוגמנית העל ג'יג'י חדיד ובן הזוג שלה, הפופסטאר זאין מאליק, שנולדה בסוף השבוע האחרון כבת בכורה לשני הורים נוצצים במיוחד. סמכו עליה, היא בטח ירשה בדיוק את כל מה שיפה בשני חצאי הזוג הזה.

רכלו על הבייבי של זאין וג'יג'י באינסטגרם

ג'יגי חדיד זאין מאליק. GettyImages
הורים! ג'יג'י חדיד וזאין מאליק/GettyImages

הלילה (חמישי, שעון ישראל), פרסמו ההורים תמונות של כל אחד מהם אוחז בידה של התינוקת הרכה - בכך אישרו את לידת בתם של הדוגמנית האמריקאית בת ה-25 ויוצא להקת וואן דיירקשן הבריטי (27). "לנסות להביע במילים את ההרגשה שלי כרגע זו משימה בלתי אפשרית. האהבה שאני מרגיש כלפי האדם הזעיר הזה היא מעבר להבנתי", כתב אבא מאליק, "אני אסיר תודה לכך שאני מכיר אותה, גאה לקרוא לה שלי ומודה על החיים שנזכה לחוות יחד".

עוד בוואלה!

אביהן הפלסטיני של ג'יג'י ובלה חדיד מבלה בתל אביב. צפו

לכתבה המלאה

הסופר מודל עצמה, שאישרה את דבר ההריון באביב האחרון (תוך כדי שכל הגלובוס נכנס לסגר קורונה), כתבה ש"הילדה שלנו הצטרפה לצד שלנו בכדור הארץ בסוף השבוע וכבר שינתה את עולמנו. כל כך מאוהבת", ציינה. אליה, הצטרפו לברכות ברשת חברות מפורסמות כמו אחותה הדוגמנית של ג'יג'י - בלה חדיד ואביהן בעל המוצא הפלסטיני, מוחמד חדיד, כמו גם היילי ביבר וקורטני קרדשיאן. יפה להם.

אם תהיתם, השניים מנהלים זוגיות פוטוגנית מאז 2015 - שבמהלכה נפרדו, חזרו ונפרדו בשנת 2018, רק כדי לחזור זה לזו שוב מתישהו בסביבות דצמבר 2019. מאז, זאין האנגלי וג'יג'י האמריקאית ככל הנראה צמודים בהחלט, רק שהם מצניעים את הקשר לעומת הסיבובים הקודמים. לפחות עד שידגמנו משפחתיות עם התינוקת, לא?


וואלה! סלבס נולדה מכוערת כמו שד, במשקל של 5.5 ק"ג. חמסה, חמסה.

View this post on Instagram

from about 27 wks ?? time flew

A post shared by Gigi Hadid (@gigihadid) on

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully