וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייט נייט: אריאנה גרנדה והחבר נצפו לראשונה אחרי שהתגרשה

עודכן לאחרונה: 2.1.2024 / 13:19

חודשים ארוכים של התבודדות עברו על הזמרת אריאנה גרנדה ובן הזוג שלה, השחקן אית'ן סלייטר. עכשיו, הזוג הבוגדני דאגו לנצל את הכריסמס כדי לצאת לארוחה חגיגית עם אביה של הכוכבת. וואלה! סלבס האישה האחרת

החדשות על הזוגיות של הזמרת אריאנה גרנדה עם כוכב המחזר בובספוג בברודווי, אית'ן סלייטר, הפתיעו את כל העולם, במיוחד בהתחשב בכך שרגע לפני שהכיר את הזמרת, השחקן היה נשוי עם ילד שנולד רק מספר חודשים לפני כן.

אולי בגלל הגבות שהורמו או הביקורות שהוטחו בשניהם, השניים לא ממש מרבים לצאת ולהסתובב עם פשוטי העם במקומות ציבוריים ומבלים בצורה מבודדת. אך אמש (ג'), לראשונה מאז שנחתמו הגירושים עם בעלה לשעבר דולטון גומז, נצפו השניים מגיעים למסעדה איטלקת בניו יורק, יחד עם אביה של הכוכבת, אד בוטרה, וחברה אלמונית נוספת.

"הם נהנו מארוחת ערב יחד עם עוד חברה של המשפחה, במסעדה האיטלקית החביבה עליהם", סיפר מקורב לזמרת. בנוסף, סיפר המקורב שהחבורה גם דאגה ללכת לתמוך בסלייטר כשהלכו יחד להופעה שלו בברודווי, "Spamalot": "הם אוהבים לתמוך בעבודה אחד של השנייה. כשהיא מסיימת עם העבודה שלה היא הולכת לתיאטרון כשהיא יכולה".

קשה לשכוח את סיפור האהבה הסבוך של השניים, שהכירו על סט העיבוד הקולנועי למחזמר מרשעת. הכל התחיל אחרי שנפרדה גרנדה מגומז אחרי נישואים קצרים שהחזיקה שנתיים בקושי. בדיעבד התגלה לנו שהפרידה התרחשה בכלל בחודש ינואר בתחילתה של השנה ושהשניים אפילו הספיקו לתת צ'אנס נוסף בחודש מאי לפני שהחליטו שזה נגמר באופן רשמי.

מהצד השני שחקן התיאטרון היה בעצמו בזוגיות, ליתר דיוק נשוי לאישה בשם לילי ג'יי והשניים חולקים ילד, שעל פי הדיווחים אמור לחגוג בקרוב שנה. לילי ג'יי וסלייטר היו בזוגיות שאורכה היה לא פחות מעשור לפני שהכיר את הזמרת והחליט לחשב מסלול מחדש.

בחודש ספטמבר השנה השניים סוף סוף עברו לגור יחד בניו יורק על אף שהליכי הגירושים של אף אחד מהם לא נגמר. באוקטובר האחרון סיימה גרנדה את התהליך מול גומז, אך נראה שלשחקן יש עוד זמן בהתחשב בזה שיש תינוק בתמונה.

וואלה! סלבס יצאה פעם עם גבר שהיה נשוי, אבל זה היה בסדר כי גם היא מחוייבת כבר לפחמימות ריקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully