וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוס משחק: אריאנה והחבר בהפסקה כדי שיוכל להתגרש מאישתו

עודכן לאחרונה: 30.7.2023 / 12:38

אחרי שהתברר כי בן זוגה החדש של הזמרת עדיין לא התגרש רשמית מאישתו, היא החליטה לקחת מרחק עד שתהליך הגירושים יסתיים. וואלה! סלבס הפסקה פעילה

השבועות האחרונים כנראה היו מאוד לא קלים לזמרת הפופ, אריאנה גרנדה. אחרי שהתגלה אודות הגירושים הכבר לא כל כך טריים מבעלה, איש הנדל"ן דולטון גומז, נחשפה השערורייה האמיתית - בן הזוג החדש שלה, השחקן אית'ן סלייטר, עדיין בכלל נשוי.

על פי הדיווחים, עקב המצב הרגיש, הכוכבת החליטה לקחת מרחק מסלייטר, לפחות עד שהוא יסיים את תהליך הגירושים מאשתו. מקור מקורב מספר למגזין TMZ שהזוג הטרי לא התראו אחד עם השנייה בשבועות האחרונים, למרות שהם מאוד היו רוצים, אך בימים אלה נמצא השחקן בניו יורק כדי להתגרש מאישתו לילי ג'יי באופן רשמי.

המקור מוסיף שסלייטר היה שמח מאוד לחלוק עם גרושתו לעתיד משמורת על בנם המשותף אך נראה שבעקבות כל מה שקרה, יש לו עוד הרבה עבודה לעשות כדי להשיג את מבוקשו. לילי, וואלה! סלבס לא תאשים אותך אם תהפכי לגרושה מהגיהינום, אפילו יש לה עו"ד מומלץ.

השניים הכירו על סט הצילומים של העיבוד הקולנועי למחזה הזמר "מרשעת" ("Wicked") בו שניהם מככבים, והתחילו לצאת לא הרבה אחרי הפרידה של הזמרת מדלטון גומז, שגם לו הרומן החדש הגיע בהפתעה. אך מקורות מקורבים ממשיכים לחזור ולהגיד שהשניים דאגו להיפרד מבני הזוג שלהם לפני שלקחו את מערכת היחסים שלהם לשלב הבא.

וואלה! סלבס לא מוכנה להיות תחת אותה קורת גג עם בעלה השלישי אם אין שני עורכי דין בחדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully