וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה סופי: אריאנה גרדנה ובעלה דלטון גומז נפרדו

עודכן לאחרונה: 18.7.2023 / 10:51

על רקע לא מעט שמועות, ורגע אחרי שהיא תועדה ללא טבעת האירוסין, אריאנה גרנדה ודלטון גומז הודיעו רשמית על פירוק הנישואים. אבל מה שבאמת התברר הוא, שמדובר בפרידה ממש לא טרייה. וואלה! סלבס בוא תראה מה פספסת

אריאנה גרנדה חוגגת את יום הולדתה ה-27. אינסטגרם, צילום מסך
היו חמודים/צילום מסך, אינסטגרם

אחרי שמועות רבות על משבר ארוך ולאחר הופעתה של הזמרת אריאנה גרנדה ללא הטבעת באירוע המתוקשר של גמר ווימבלדון, סוף סוף האמת יצאה לאור והתבשרנו על פרידה בינה לבין בעלה, דלטון גומז.

מקור מקורב מאוד לזוג שאישר את הפרידה סיפר למגזין TMZ סיפר כי המכשול האמיתי היה סגנון החיים של השניים שהיה שונה בתכלית, דולטון לא הצליח לעמוד בלוח הזמנים של הזמרת, בפפראצי, ובכל נסיעות העבודה. לפעמים אפילו הוא פקפק בצורך במאבטחים בזמן היציאות המשותפת, למרות שזה משהו שאריאנה לא באמת יכולה לצאת בלעדיו.

הכל החמיר עם התפקיד החדש שקיבלה אריאנה בעיבוד הקולנועי לסרט מכושפת (Wicked). העובדה שהייתה צריכה למקם עצמה בלונדון בשביל לצלם את הסרט, כיבתה כל להבה שנשארה בין השניים, ולמרות שבתחילת השנה ניסה דולטון לטוס לסט הצילומים ולהציל את הנישואים שלהם, זה פשוט לא עבד.

לקשיים האלה לקח זמן להתגלות בהתחשב בזה שהשניים הכירו, יצאו, והתחתנו בזמן הקורונה, כשכולם היו בבית וסיבובי הופעות או תפקידי משחק לא היו על הפרק,ולכן ברגע שהחיים חזרו לשגרה הרגילה, השניים לא הצליחו להתמודד עם האתגר ברגע שהוא הגיע.

נוסף על כך, המקור המקורב מספר שהשניים נפרדו בכלל אי שם בחודש ינואר ואפילו הספיקו לנסות להחיות מחדש את האהבה ולנסות לחזור אחד לשנייה במהלך חודש מאי. ניסיון שלצערנו כשל אחרי שבועיים בלבד. מתברר שדולטון כבר יוצא עם נשים אחרות ועל פי הדיווחים של המקור, אריאנה מפרגנת לו שהוא ממשיך הלאה ומנסה שוב. המקורב ציין שהזוג היה בשוק שאף אחד לא קלט מה קורה במהלך הפרידה עד אתמול כשנחשף שהשניים לא ביחד יותר.

וואלה! סלבס מבינה את אריאנה, גם היא עברה פרידה קשה הבוקר, מהמיטה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully