וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר מחריף: אריאנה נצפתה ללא טבעת הנישואים

17.7.2023 / 11:30

אריאנה גרנדה נצפתה שוב כשהיא לא עונדת את טבעת הנישואים, וממשיכה לתדלק את השמועות על הגירושים. וואלה! סלבס thank you, next

כמעט כל הכוכבים היו אתמול (א') בגמר הווימבלדון כשקרלוס אלקראס ניצח את האלוף נובאק דג'וקוביץ'. אחת הכוכבת שבלטה בקהל הייתה הזמרת אריאנה גרנדה, וזאת למרות, ואפילו בגלל, שלא ענדה את טבעת הנישואים שלה הנוצצת שלה. בכך גרנדה זרקה שמן למדורת השמועות סביב המשבר בחיי הנישואים שלה עם איש הנדל"ן, דולטון גומז.

לא מדובר בפעם הראשונה שאריאנה לא עונדת את הטבעת בציבור, אבל באירוע כל כך מתוקשר, אי אפשר שלא לחשוב שמדובר בהצהרה ברורה על מצב היחסים של השניים. הזמרת ישבה בין השחקן אנדרו גארפילד לבין כוכב ברידג'רטון, ג'ונתן ביילי, אבל מי שנעדר מהאירוע היה דווקא בעלה נכון לרגע זה, גומז.

לעומת הצחוק החברי שהיה בין גארפילד לגרנדה, השיחות השל הזמרת עם ג'ונתן היו נראות יותר קרובות וזוגיות, אולי בעקבות התפקיד החדש בעיבוד הקולנועי של מכושפת (Wicked) עליו השניים עובדים ביחד, וכנראה שם התגבשו והתקרבו, האם ארי כבר עוברת הלאה?

לוח הזמנים העמוס של הזמרת, שנמצאת על קו אוסטליה- לונדון כבר כמעט שנה בעקבות הסרט, כנראה לא מאפשר לזוג לבלות יחד, וידוע שמערכת יחסים בשלט רחוק זה פשוט לא משהו שעובד. בעיקר לא כשהיא מצופה להישאר על קו זה לעוד כמה חודשים לפחות.

אריאנה ודולטון התחתנו ב- 2021, לפני קצת יותר משנתיים בחתונה אינטימית. היה נראה שגרנדה מצאה את הסוף הטוב לו ייחלה, במיוחד אחרי מותו הטראגי של מאק מילר, אבל נראה שהחיים הפריעו שוב, ולא מאפשרים לה להגיע לנחלה.

וואלה! סלבס הייתה שמחה גם להוריד את הטבעת, חבל שהיא נתקעה לה על האצבע לפני חמישה חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully