וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה נכנסת במעריץ - רק בגלל מותו של האקס

26.11.2018 / 11:10

חודשיים לאחר התאבדותו של מק מילר, נראה שיש אנשים שלא ממש מרוצים מהאופן שבו אריאנה גרנדה זוכרת את האקס שלה. עם זאת, כמה תגובות מרושעות במיוחד, גרמו לזמרת להשיב אש לכל הטוקבקיסטים הרעים. וואלה! סלבס נר זיכרון

אריאנה גרנדה. GettyImages
מתגוננת. אריאנה גרנדה ומק מילר/GettyImages

מוות הוא לא דבר שקל להתמודד איתו - בין אם מדובר בקרוב משפחה או חבר, מוות הוא דבר מאוד קשה, בטח ובטח שמדובר באדם מפורסם שצריך להתמודד עם האבדן יחד עם כל העולם, במיוחד כשמדובר במוות שסוקר בכל כלי התקשורת. זו אולי הסיבה שאריאנה גרנדה בחרה להתמודד עם המוות של האקס שלה, מק מילר, בדרכים שהיא מכירה הכי טוב.

אריאנה גרנדה. GettyImages
חולבת? אריאנה/GettyImages

אז אחרי שהקדישה לו חלק מהשיר החדש שלה "Thank u, next", פרסמה הזמרת תמונה שלה ושל מק שצולמה לפני כשנה ברשתות החברתיות, לצדה כתבה "עדיין מתגעגעת אלייך". נדמה שהמחווה המרגשת לא ממש מצאה חן בעיני כמה מהעוקבים שלה, כך שגרנדה נאלצה להתמודד עם לא מעט תגובות רעות וציניות שטענו כי היא "חולבת" את המוות של מילר. או במילים אחרות מנצלת את המוות לטובתה האישית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריאנה גרנדה. GettyImages
עצוב. אריאנה ומק/GettyImages

אז זהו, שהפעם הזמרת הצעירה החליטה שהגיעו מים עד נפש והחליטה להשיב אש לכל אותם אנשים רעים, "חלק מהחרא שאני קוראת כאן גורמים לי להקיא. זה מפחיד אותי הדרך שבה אנשים חושבים ואני לא אוהבת את העולם הזה רוב הזמן". עוד הוסיפה "אם רק היינו יכולים להיות יותר רחמניים ועדינים אחד לשני". מאוחר יותר, גרנדה גם הגיבה לאחד העוקבים שכתב שהיא "חולבת" את המוות, "אני מתפללת שלעולם לא תצטרך להתמודד עם משהו כזה. ואני שולחת לך אהבה ושלום". חמודה.


וואלה! סלבס מאחלת לאריאנה שתמשיך להוציא שירים שיגרמו לה לרקוד כאילו היא כוכבת בפסטיגל.

אריאנה גרנדה. צילום מסך
מרגיש שהעולם הזה לא טוב/צילום מסך
אריאנה גרנדה. צילום מסך
מתגעגעת. אריאנה גרנדה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully