וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורסת משפחות: החדש של אריאנה גרנדה מתגרש מאישתו

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 11:40

השחקן ובן זוגה החדש של אריאנה גרנדה אית'ן סלייטר, התגלה מהר מאוד כבחור נשוי. אחרי כל הפרסומים על הזוגיות החדשה, אשתו והוא מתגרשים. וואלה! סלבס מרקורי בנסיגה

נראה שהדרמה שנקראת חייה של אריאנה גרנדה רק ממשיכה להסתבך. אחרי הפרסומים המאוחרים ברחבי האינטרנט על הגירושים מבעלה לשעבר, איש הנדל"ן דולטון גומז, יצאו מיד שמועות על זוגיות חדשה שנרקמה בינה לבין מי שישחק לצידה בסרט "מרשעת" בו היא מככבת, אית'ן סלייטר.

לא לקח יותר מידי זמן לפני שהתגלה שלא רק שסלייטר נשוי לאישה בשם לילי ג'יי, איתה הוא בזוגיות כבר מעל לעשור, אשתו הביאה לעולם את בנם הבכור ממש לאחרונה. עכשיו מתגלה שהשחקן הבוגדני הגיש אתמול (ד') בקשה לגירושים.

במסמכים שהוגשו בניו יורק ונחשפו באתר TMZ נראה שסלייטר החליט לפרק את החבילה, אך הסיבה הרשמית לפרידה עוד לא נחשפה. המהלך הזה לא הפתיע אף אחד, בעיקר כי הדיווחים מספרים שהשחקנים נמצאים בזוגיות שהחלה כבר לפני מספר חודשים.

מקורב לזוג מספר על מצבם הרעוע של השניים ואומר שג'יי "שבורת לב", ומהצד השני אית'ן "מרגיש שננטש על ידי המשפחה שהקים", יחד עם גרושתו לעתיד. קצת מאוחר מידי להביע געגוע, אתה לא חושב? החוצפה של אנשים היום עוברת כל גבול.

וואלה! סלבס הייתה פעם אצל מתקשרת שאמרה לה שבעלה בוגד בה. מאוחר יותר היא גילתה שהפילגש הייתה המתקשרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully