וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאריאנה גרנדה יש חבר חדש. איך אשתו גילתה על זה?

עודכן לאחרונה: 27.7.2023 / 11:27

במהלך סוף השבוע אתרי הרכילות מעבר לים החלו לדווח על הזוגיות החדשה של אריאנה גרנדה. אבל מהר מאוד הסיפור הסתבך, אחרי שהתברר שהבחור החדש לא בדיוק רווק, וזה לא סוף הסיפור. וואלה! סלבס ממקבלת

למרות שרק לא מזמן גילינו שנפרדה מבעלה, דולטון גומז, דיווחים מעבר לים מספרים שלאריאנה גרנדה כבר יש חבר חדש. למרות שמקורבים אליו חושפים שדולטון עדיין מעוניין היה לעבוד על היחסים של השניים, אריאנה כבר המשיכה הלאה, ואת מי יש לה להכיר כשהיא נמצאת 24/7 על הסט של העיבוד הקולנועי של wicked (מרשעת)? כמובן שאת השחקן שמשחק לצידה - אית'ן סלייטר.

אית'ן נראה בעבר במספר סרטים קצרים, ומעריצי מחזות הזמר יכירו אותו בתור בובספוג, ב- "בובספוג- המחזמר". אבל זאת לא השערורייה האמיתית. בבדיקה פשוטה שעשו המעריצים על קורותיו של השחקן שהגיח לחיינו בסערה לא ברור אם הוא עדיין נשוי לאישה בשם לילי ג'יי, אבל מה שבדוק זה הילד המשותף של השניים.

סאלטר ומי שהייתה בת זוגו הביאו לעולם ילד בנובמבר של 2022. "אריאנה ודולטון נפרדו בינואר, היא ואית'ן החלו לצאת לא מזמן. הוא נפרד מאישתו". מספר מקור מקורב למגזין People. אבל מהצד של לילי מגיע סיפור אחר לחלוטין.

מקורב לג'יי חשף למגזין Page Six שהידיעה תפסה את לילי בהפתעה: "זה נורא, הם היו ביחד עוד מהתיכון. יש להם תינוק! היא הרוסה". מערכת היחסים של אריאנה ואית'ן באמת הייתה צעד מפתיע בהתחשב בזה שרק במאי האחרון הוא העלה פוסט מרגש לכבוד יום האם, שהקדיש ללילי.

אם תחפשו את התמונות תתקשו למצוא, כיוון שמאז השחקן נעל את חשבון האינסטגרם שלו והפך אותו לפרטי. למרות כל הדרמה והסערות ברחבי הרשת, עדיין לא הגיע אישור רישמי מאף אחד מהמעורבים בדבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אריאנה גרנדה. אינסטגרם, צילום מסך
אריאנה אהבה/צילום מסך, אינסטגרם

בנוסף לשמועות, מעריצים עם יכולות של השב"כ גילו שמספר חודשים לפני שהתפרסמה הפרידה של השניים, אריאנה עשתה לייק לפוסטים עם משפטי העצמה על פרידות.

אחד הפוסטים שעשתה עליו לייק היה: "לעולם לא אהיה יותר במערכת יחסים עם מישהו שאני מפחד ממנו". פוסט נוסף דיבר על: "נטישה עצמית בחסות מערכת יחסים", ואם זה לא הספיק, הפוסטים האחרים דיברו על "להתרחק מאנשים שמאיימים על השלווה שלכם", "כבוד, ותקשורת זה כל מה שמערכת יחסים צריכה". אריאנה את צריכה לדבר?

מיד עם החשיפה של הלייקים, התגובות על הפוסטים המדוברים הוצפו באנשים שתומכים בגרנדה: "אריאנה לא משנה מה את עוברת עכשיו, זה זמני", "תישארי חזקה ארי, אנחנו אוהבים אותך ופה בשבילך" כתבו מעריצים רבים שדאגו לשלום הזמרת.

וואלה! סלבס שוקלת לבקש תמ"א מכל הבתים שהיא הרסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully