וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנקיו, נקסט: פרטים חדשים על הפרידה של אריאנה גרנדה ודולטון גומז

עודכן לאחרונה: 21.9.2023 / 13:30

פרטים חדשים על בקשות הגירושים שהגישו הזמרת אריאנה גרנדה ואיש הנדל"ן דולטון גומז נחשפים, כולל תאריך הפרידה הרשמי והאם קיים הסכם ממון בין השניים? וגם- האם גומז עבר גם הוא כבר הלאה? וואלה! סלבס הסכם ממון

לא קשה למצוא גירושים מכוערים בהוליווד, אבל מי שאולי למדו מטעויות של אחרים הם הזמרת אריאנה גרנדה ואיש הנדל"ן דולטון גומז. למרות שברקע הגירושים יש מטען נוסף- הזוגיות של הזמרת עם השחקן אית'ן סלייטר, שעל פי השמועות בגד באשתו עם הכוכבת ועדיין לא התגרש ממנה רשמית.

אתר TMZ פירסם את בקשות הגירושים של השניים עם חלק מהפרטים שעד כה לא היו ידועים. במסמכים גם גומז וגם גרנדה רשמו את אותו תאריך פרידה: ה- 20 בפברואר 2023 ובנוסף הם לא שכחו לציין שקיים מסמך נוסף שהוא הסכם הממון שקובע את חלוקת הנכסים וההון.

שתי הבקשות הוגשו אחת אחרי השנייה כשאת הראשונה הגישה הזמרת ומיד אחריה הגיש גם איש העסקים את הבקשה שלו. מקורות מספרים לאתר שהשניים היו מסונכרנים לאורך כל תהליך הפרידה והגירושים, והם עובדים מאחורי הקלעים עם הרבה כבוד ודאגה אחד לשנייה. בנוסף הם מספרים שעל הרבה מהפרטים הם הספיקו כבר לדון בפרטיות עוד לפני שהגישו את המסמכים.

גומז וגרנדה היו ביחד מתחילת שנת 2020 ואחרי שבילו יחד את הסגרים במגיפת הקורונה החליטו להתחתן בטקס אינטימי שכלל פחות מ- 20 מוזמנים והתקיים בביתה בקליפורניה. אך העובדה שהיחסים של השניים עברו ליחסים בשלט רחוק בעקבות צילומי העיבוד הקולנועי בו הזמרת מככבת למחזמר "מרשעת" (Wicked) העיקה על הזוגיות של השניים עד שלבסוף החליטו להיפרד בתחילת השנה.

וואלה! סלבס לא מאמינה בהסכמי ממון או בפעילות גופנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully