וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאנה גרנדה לא מתבודדת לבד... היא עם החבר החדש והמקושר שלה

25.3.2020 / 13:01

יש כאלה שלא יוצאים בתקופה הזאת מהבית עם בני משפחותיהם, אחרים נותרו בדירה לגמרי לבד - אבל אריאנה גרנדה? נסיכת הפופ האמריקאית מעבירה את הזמן יחד עם בן זוג חדש ומרגש שנחשף, בטעות, כשפרסמה רגעים מהבידוד ברשת. וואלה! סלבס תיבת נח

צילום ועריכה: וואלה! NEWS

המצב מדכא? המגבלות מחמירות? הווירוס עם הכתר משגע את העולם? נו, לפחות משהו חיובי אחד יצא מכל המצב הזה, גיבוש עם אותם אלה שאיתם אנחנו "תקועים" בהסגר ביתי. לפחות זה המצב אצל אריאנה גרנדה, שאולי לא התכוונה לחשוף שהיא מאוהבת בבחור חדש, אבל על פי דיווחים מהוליווד ששולבו עם ראיות מסרטונים שהיא מפרסמת ברשתות החברתיות, נדמה שזה נכון - נסיכת הפופ מאוהבת בבחור צעיר, מרגש ומקושר. מאוד.

רכלו על הבויפרנד של אריאנה גרנדה באינסטגרם

אריאנה גרנדה, דלטון גומז. אמיר, מערכת וואלה! NEWS
תיתן לו את הטבעת השמינית שלה? אריאנה גרנדה עם דלטון גומז/מערכת וואלה! NEWS, אמיר

גרנדה בת ה-26, שנפרדה לפני כשנה וחצי מארוסה פיט דיווידסון (במה שהפך למערכת היחסים המתוקשרת האחרונה שלה לפי שעה), מאוהבת בתקופה האחרונה באיש נדל"ן מקליפורניה, העונה לשם דלטון גומז. משהו חדש? אז זהו, שעל פי ההוליוודיים, הרומן נמשך כבר כמה חודשים, כשהשניים אפילו תועדו מתנשקים לא מזמן בסרטון סופר מטושטש, שבו לא בדיוק ראו את הבחור, אבל ראו עד כמה הזמרת נהנית.

עוד בוואלה!

כוכבי הוליווד ממליצים: ככה תעבירו את הבידוד כמו סטארים

לכתבה המלאה

מה שקרה לאחרונה, הוא שאריאנה, כמו כוכבי הוליווד האחרים (והעולם), החליטה שלא לצאת מביתה בגלל מגפת וירוס הקורונה - אבל זה לא אומר שתשכח מהמעריצים, כך שהיא דואגת לפנק את העוקבים ברשתות החברתיות בשלל סרטונים ותמונות.

בכמה מהם, נראה גבר מסתורי, שעל פי כל התיאורים, הוא אכן גומז. זה שגם היא וגם כמה מחבריה הטובים עוקבים אחרי דלטון ברשתות החברתיות, רק מחזק את הטענות על הרומן. "לעומת הקשר עם פיט, היא מנסה לשמור על הרומן שלהם הכי בשקט שניתן", סיפרו מקורבים לזמרת. פחות הצליח לה הפעם, תודה, נקסט.

אריאנה גרנדה והכלב. splash
לא מתבודדת לבדה. אריאנה גרנדה, עוד לפני שאסור היה לצאת לרחובות/splash

מעוניינים לדעת מה עושה את זה לארי? אז דעו שגומז הוא לא עוד איש נדל"ן, אלא כזה שמטפל באחוזות פאר ובתי יוקרה בשווי מיליוני דולרים, עסקאות קנייה ומכירה של איי-ליסטים בתעשיית הבידור האמריקאים ומלבד גרנדה והפמליה, מכיר עוד שלל חברים מוכרים. אחת מהן היא ידידתה של אריאנה, מיילי סיירוס, שאיתה הוא צולם חוגג רק לפני כמה חודשים.


וואלה! סלבס מזמינה כל אחד לבלות איתה בבידוד, בתמורה לכך שייתחתן איתה כשהכל יגמר. יש קופצים על המציאה?

דלטון גומז. אינסטגרם, צילום מסך
בר מזל. דלטון גומז/צילום מסך, אינסטגרם
דלטון גומז. טוויטר, צילום מסך
החברים שלו? מוכרים בהחלט, כמו מיילי סיירוס, מתועדת עם גומז מאחור/צילום מסך, טוויטר
אריאנה גרנדה. GettyImages
רק שלא יגמר כמו בפעם הקודמת. גרנדה עם האקס-ארוס שלה, פיט דיווידסון/GettyImages
אריאנה גרנדה. GettyImages
רק אהבה, נסיכה. אריאנה גרנדה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully