וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי הוליווד ממליצים: ככה תעבירו את הבידוד כמו סטארים

19.3.2020 / 13:18

שומרים על עצמכם בבית בגלל הקורונה? מגלים אחריות ומתבודדים מהעולם? נמאס לכם מצפייה בטלוויזיה? גם כוכבי הוליווד תקועים עם עצמם - כך שהתמונות והסרטונים שהם מפרסמים ברשתות החברתיות, מספקים המלצות כיצד לעבור את הבידוד בגלאם. וואלה! סלבס זה כדאי

ג'סטין והיילי רוקדים/ג'סטין והיילי ביבר רוקדים בטיקטוק (צילום מסך)

אלא אם הגעתם מהחלל החיצון והצלחתם לפספס איכשהו, ברור לכם שבשבועות האחרונים העולם נמצא באותו המצב: בידוד, בגלל וירוס הקורונה שמשפיע בכל רחבי הגלובוס. לא רק אתם אמורים להישאר בבית עד שהצרה תחלוף, כמוכם, גם הכוכבים הגדולים ביותר בעולם - בין הוליווד, לונדון, ניו יורק לפריז, כל בני האדם באותו המצב בדיוק, מגלים אחריות חברתית על מנת שלא להדביק, או להידבק, בווירוס שמשפיע על כולם.

רכלו על הכוכבים המתבודדים באינסטגרם

אז בידוד? כיוון שהדרך לתקשר כיום היא באמצעות הרשתות החברתיות, התמונות והסרטונים שהאנשים המפורסמים בעולם מפרסמים, מוכיחות שגם היפים והנוצצים מוותרים על האיפור, על בגדי המעצבים או משקפי השמש, לטובת פעילויות רגועות בהחלט בין ארבע הקירות של ביתם. הלוקיישן אולי גדול או מפונפן יותר, אבל היי, גם הם "תקועים".

כבר נמאס לכם משידורי הטלוויזיה, דיברתם עם אמא כבר ארבע פעמים היום ואין באמת סיבה טובה לקפוץ (שוב!) לסופרמרקט? וואלה! סלבס אספה עבורכם כמה רגעים ביתיים שהסופרסטארים מחו"ל פרסמו השבוע ברשת והפכה אותם לרשימת המלצות כיצד להפעיל את עצמכם בבית.

כי אין סיבה שלא תחתכו ותקלפו כמו נטלי פורטמן, תפצחו פאזל בדומה אלן דג'נרס או תנענעו את הישבן כמו ג'סטין ביבר. כל עוד תהנו בסגנון הוליוודי כאשר #תישארו_בבית!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully