וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמרה הבושה: אריאנה גרנדה והחבר החדש עברו לגור יחד

עודכן לאחרונה: 13.9.2023 / 16:15

הזמרת והשחקנית אריאנה גרנדה ובן זוגה החדש, השחקן אית'ן סלייטר, ממש לא מבזבזים זמן. השניים עברו לאחרונה לגור ביחד בניו-יורק, וכל זאת עוד לפני שהתגרשו רשמית מבני הזוג הקודמים שלהם. וואלה! סלבס הבושה מתה

אריאנה גרנדה/gettyimages

בחודש יולי לפני כחודשיים אריאנה גרנדה ובעלה דלטון גומז הודיעו כי הם החליטו להפריד כוחות ולהתגרש אחרי ארבע שנות נישואין, זאת אחרי מספר שבועות של שמועות על משבר בין השניים והופעה פומבית של הזמרת ללא טבעת הנישואין. המעריצים עוד לא הספיקו להתאושש מהפרידה, וכבר גילו כי לזמרת יש בן זוג חדש.

אבל מתברר כי בן הזוג החדש, השחקן אית'ן סלייטר שמשחק לצידה בחידוש הקולנועי למחזמר Wicked, היה נשוי בזמן שהחל לצאת עם הזמרת, ואישתו גילתה על מערכת היחסים ביניהם בצורה כואבת למדי דרך הפרסומים בתקשורת וברשתות החברתיות.

כעת מתברר שהשניים החליטו לעבור שלב נוסף ביחסים ביניהם, ולעבור לגור ביחד בניו-יורק. על פי הפרסום ב- Dailymail, השניים עברו לגור יחדיו על אף שהם עדיין נשואים לבני זוגם הקודמים. סלייטר אמנם כבר הגיש בקשה לגירושין מפרודתו לילי ג'יי, אבל מתברר שגרנדה וגומז טרם הגישו בקשה רשמית לגירושים.

מקורב לגרנדה סיפר לדיילי מייל כי היא וסלייטר למעשה "תקועים יחד" אחרי שהרומן הסודי ביניהם פורסם, מה שמנע מהם לחזור לנישואים הקודמים שלהם. על פי המקורב, "אריאנה נאחזת בדלטון למקרה שדברים עם איתן לא יעבדו". מקור נוסף סיפר בעבר לאתר כי "אריאנה ואיתן מעולם לא התכוונו שמערכת היחסים שלהם תתפרסם. הם קיוו לשמור את זה בסוד ולחזור לנישואיהם כאילו כלום לא קרה, אבל זה לא התאפשר כי הם נתפסו. עכשיו הם תקועים ביחד ואין להם שום דבר משותף אחד עם השנייה".

וואלה! סלבס נכנסה פעם עם ראש בריא למיטה חולה והיא עד היום לא מצליחה לצאת ממנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully