וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עכשיו? בריטני ספירס "ממש מפחדת מאבא שלה"

11.11.2020 / 16:07

לא ברור אם הדרמה בין נסיכת הפופ לאביה - שמתפקד כאחראי על ההחלטות המקצועיות בחייה - תסתיים מתישהו. כעת, עורכי דינה של בריטני ספירס טוענים שלא תעלה על הבמה כל עוד הוא בתפקיד, כי לדבריה היא "מפחדת ממנו". וואלה! סלבס משפחתולוגיה

בריטני ספירס רוקדת לצלילי שיר של ג'סטין טימברלייק/(אינסטגרם)

מעריציה של נסיכת הפופ בריטני ספירס, אתם שחשבתם שכבר לא יזכו לראות אותה יותר על הבמה לעולם, שימו לב: מתברר שבריט ממש רוצה להופיע בפני העולם, רק שיש לה בעיה עם אביה המנוכר - ג'יימי ספירס - זה שאחראי על ההחלטות המקצועיות בחייה מאז התמוטטותה המתוקשרת ב-2008, אבל בתקופה האחרונה כנראה מאוד מפחיד אותה, כך שלטענתה היא תחזור לבמה אך ורק כשהוא לא יהיה בתמונה!

רכלו על הדרמה של בריטני ואביה באינסטגרם

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
"אני מפחדת!". בריטני ספירס/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס, ג'יימי ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
בזמנים מאושרים יותר, כנראה. בריטני עם אביה ג'יימי ספירס/צילום מסך, אינסטגרם

עורכי דינה של הפופסטאר בת ה-38, הופיעו לאחרונה בפני בית המשפט במסגרת המאבק של בריטני נגד מי שמתפקד בתור האפוטרופוס שלה כבר למעלה מעשור והציגו טענות מאוד חריפות מטעמה של הכוכבת. "הלקוחה שלי הודיעה לי שהיא מפחדת מאביה", אמר פרקליטה של בריטני במהלך דיון בבית המשפט בלוס אנג'לס, "היא לא תופיע שוב כל עוד אביה אחראי על הקריירה שלה".

עוד בוואלה!

בריטני ספירס מגלה: "אופס, שרפתי את חדר הכושר שלי!"

לכתבה המלאה

לעומת רגעים אפלים בעברה, הצוות המשפטי של הזמרת - שעסוקה בחודשים האחרונים בעיקר ביצירת סרטונים בביתה ובבויפרנד הצעיר, סאם אשגרי (שאיתו כבר הייתה מתחתנת ומביאה ילדים, לטענת מקורב) - טוען שמיס ספירס ממש בסדר ו"מנהלת אורח חיים תפקודי ורגיל". עם זאת, חבריה מספרים שהאמא לשניים חווה בשנים האחרונות "רגעים שאתם רואים בסדרה 'סיפרה של שפחה'".

"המצב של בריטני רע, אבל הרשתות החברתיות עוזרות לה לקחת יותר שליטה על התדמית שלה ומסייעות לשיקום שלה", אמר מאפר שעבד איתה לאחרונה, "אביה של בריטני התייחס באופן צונן כשהביאה את החבר הביתה לראשונה ב-2016, אבל עכשיו פשוט מעבירים את סאם גיהינום, אני לא יכול לפרט, אבל זה ממש קשה לו רק להיות שם לצידה".

תאונת מלתחה של בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
לא תעלה יותר על במה מול קהל?/צילום מסך, אינסטגרם

אגב, בריט עצמה כתבה באינסטגרם ממש לפני ימים ספורים שהיא "יודעת שהיו הרבה תגובות והרבה אנשים אמרו עלי הרבה דברים שונים... אבל אני רק רוצה להודיע שאני בסדר. אני הכי מאושרת שהייתי בחיי ושולחת לכולכם הרבה תפילות ומשאלות והרבה אהבה". אוקיי, אז איפה האמת? מי כבר יודע!


וואלה! סלבס לא מדברת עם אמא שלה מאז שסייימה את הבונבוניירה לבד שלשום. פרלין אחד לא נשאר.

בריטני ספירס והחבר. splash
מה הבויפרנד אומר?! בריט עם בן הזוג סאם אשגרי/splash
בריטני ספירס. GettyImages
רק בריאות. בריטני ספירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully