וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה הסיבה האמיתית בגללה בריטני ספירס גילחה את השיער ב-2007

6.11.2019 / 0:08

יותר מ-12 שנים חלפו מאז בריטני ספירס הרעידה את עולמנו כשגילחה את שיער ראשה ונותרה עם קרחת מאיימת - ורק היום מוכנה המקעקעת שפגשה את הכוכבת ברגעי השפל שלה לחשוף מדוע היא עשתה זאת. וואלה! סלבס קירחת מכל הכיוונים

ShutterStock

בסרטון - כל השינויים במראה של בריטני ספירס עד 2012

הרבה מים זרמו בנהר מאז כוכבת הפופ הבלתי מעורערת, בריטני ספירס, התפלפה וגילחה את שערה - אבל מאחר שזו הסתמנה כנקודת השפל של הכוכבת, לעולם לא באמת נוכל לשכוח לה את זה. השבוע, יותר מ-12 שנים אחרי הרגע הטראומטי ההוא, המקעקעת שפגשה את בריטני ספירס מיד אחרי הגלח חשפה מה בדיוק הניע אותה לעשות את הצעד הזה - והסיבה, למען האמת, פחות מזעזעת ממה שחשבנו.

בריטני ספירס. KABC-TV, AP
בריטני ספירס בתקופת השפל בחייה/AP, KABC-TV

2007 הייתה שנה מקוללת עבור הגברת ספירס (כמעט כמו 2019). היא סבלה ממשברים נפשיים קשים, נטלה סמים ואלכוהול, התגרשה מבן זוגה קווין פדרליין, איבדה את המשמורת על ילדיה, פיטרה כל מי שסביבה, אושפזה בכפייה ובשיא המשבר - ברחה מהמוסד בו אושפזה באנטיגואה, הגיעה לביתו של האקס, דרשה לראות את ילדיה, שון וג'יידן, קיבלה סירוב ונסעה משם היישר למספרה כדי לגזום לעצמה את הראש - מול מצלמנות הפפארצי. היה זה אביה, ג'יימי ספירס, שנאלץ לקחת שליטה על חייה ולעזור לה לחזור לעצמה ולשיער לצמוח שוב.

השיער של בריטני. וואלה! כיף
השיער האבוד של בריטני/וואלה! כיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully