וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטס בריטני ציץ! בריטני ספירס חושפת פטמה על הבמה בתאונת מלתחה מביכה

16.7.2018 / 9:09

מסע ההופעות המתמשך של בריטני ספירס הוליד תאונת מלתחה מביכה למדי שנמשכה לאורך כל השיר - כשלבריטני ורקדניה אין מושג ממה שקורה ממש מתחת לאף שלה. וואלה! סלבס חושפנית

צילום מסך

מכל הפעמים שציטטנו את השיר "אופס, היא עשתה את זה שוב", זו ללא ספק הפעם הראויה ביותר. אז... אופס, בריטני ספירס עשתה את זה שוב - וחשפה פטמה על הבמה במהלך הופעה במרילנד. כן, הגברת ספירס סבלה מתאונת מלתחה מביכה לגמרי מול אלפי צופים, שבינינו, ודאי כבר התרגלו לתאונות המביכות שלה.

מסע ההופעות המחודש, Britney: Piece of Me, שאיתו גם הופיעה בריטני בישראל, לקח הזמרת בת ה-36 למרילנד, שם הופיעה בשישי האחרון. בזמן שביצעה את הלהיט הענק שלה מ-2005, Do Somethin', היא חשפה את פטמתה השמאלית וזו נותרה מבצבצת לה מהחזיה עד תום השיר. בסרטון שצולם ע"י המשתמש סלבטור בג'מו, נראית ספירס על הבמה בחזייה שחורה, כשהציץ מציץ לה משם למשך שתי דקות ארוכות מדי, כשלא ספירס ולא רקדניה שמו לב לטעות. הקהל, לעומת זאת, או לפחות מי שעמד מספיק קרוב לבמה, ראה זאת היטב.

תאונת מלתחה של בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
איטס בריטני, ציץ!/צילום מסך, אינסטגרם

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אופס, בגד הים של בריטני ספירס יצא משליטה!

לכתבה המלאה

כפי שציינו, לגברת ספירס, המתגאה ב-112 מיליון עוקבים, יש היסטוריה ארוכה של תאונות מלתחה מביכות, שכדי לרענן את זיכרונכם שמנו לכם את המיטב ממש כאן:

גם לוואלה! סלבס ברחה פעם פטמה - ועד היום היא לא חזרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully