וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרייזי! בריטני ספירס והבייבי שלה משתובבים על יאכטה

וואלה! סלבס

11.6.2019 / 12:22

התמוטטות עצבים, מי? תראו איך נסיכת הפופ חוזרת לעצמה - או לפחות ככה זה נראה בפפראצי של בריטני ספירס עם החבר המסוקס, כשהם נהנים בבגדי ים על סיפונה של יאכטה. וואלה! סלבס חזקה מאי פעם

בריטני ספירס במיאמי (אינסטגרם)
בריטני ספירס והחבר. splash
צמודים, תרתי משמע. בריטני ספירס והחבר סאם אשגרי/splash

האם התקופה המדאיגה שעברה על בריטני ספירס הגיעה לסיומה? כי נסיכת הפופ הנצחית נראית פשוט סופר-מאושרת בתיעוד פפראצי חדש במהלך חופשה זוגית שלה עם הבויפרנד, סאם אשגרי, במיאמי הלוהטת. כן, ברור שהכל קורה כשהיא לובשת ביקיני, הוא משפריץ עליה מים, לפני שנצמד אליה מאחור לטובת כמה רגעים חסרי דאגה!

רכלו על בריטני ספירס בביקיני באינסטוש

אחרי שאושפזה במשך כמה שבועות במכון לטיפול בנפש (בגלל שהתרופות המרגיעות שנטלה ככל הנראה הפסיקו להשפיע עליה), יצאה מהטיפול ותועדה בכמה תמונות קשות שלה, מה שגרם למריבה בין הוריה הגרושים - ספירס בת ה-37, החליטה לקחת פסק זמן מהמהומה ולצאת עם האהוב המסוקס בן ה-25 שלה לבילוי קיצי בעיר הנופש האמריקאית.

בתפריט? שיט על יאכטה שבה ספירס את אשגרי משחזרים את סצנת החרטום המפורסמת מהסרט "טיטאניק", תחתוני ביקיני שחורים-קטנים עבורה ובוקסר אדום זעיר בשבילו, נגיעות ושפשופים הדדיים - רגע לפני שהתפנו לצלם כמה סלפיז חושניים שובבים שהם בטח יותר אוהבים מאשר תמונות פפראצי.


וואלה! סלבס לא מורשית לעלות על יאכטות, מחשש שתטביע אותן בגלל משקל יתר.

אופס!

בגד הים של בריטני ספירס יצא משליטה

לכתבה המלאה

וגם, מם בהתאם של בריטני ספירס והחבר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully