וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריטני ספירס כנראה לא תעלה יותר על הבמה"

15.5.2019 / 13:50

מנהלה האישי ואחד האנשים הכי קרובים בעולם לנסיכת הפופ, לארי רודולף, סיפר שהתקופה הקשה שעוברת על בריטני ספירס - עשויה להרחיק אותה מעולם הבידור לנצח. "לא בטוח שמצבה הפיזי והנפשי יאפשר לה להמשיך בעבודתה", סיפר. וואלה! סלבס מחזיקה אצבעות

בריטני ספירס מדברת אחרי שחרורה מהאשפוז (אינסטגרם)

ייתכן שמצבה הנפשי של בריטני ספירס - והעובדה שנשלחה לטיפול לאור התקופה הקשה שעוברת עליה ועל משפחתה - ישפיע על הקריירה שלה אנושות ויגרום לה לפרוש לצמיתות מהשואו-ביזנס, לפחות כך טוען מנהלה האישי כבר שנים רבות, לארי רודולף. "לפי המידע שכל הצוות המקצועי שלה יודע ומעודכן בו, היא כנראה לא תשוב להופיע על הבמה בווגאס בקרוב, או אפילו לעולם", סיפר בראיון.

רכלו על מצבה של בריטני באינסטגרם

בריטני ספירס בהופעה. AP
ייתכן שמדובר במחזה של יחזור. בריטני ספירס בהופעה/AP

רודולף, שנחשב לאחד האנשים שמקורבים לנסיכת הפופ בת ה-37 כבר שנים רבות, סיפר לאתר TMZ על הקשיים שעברה - זאת ככל הנראה אחרי שהתרופות שנטלה הפסיקו להשפיע עליה, במקביל להידרדרות במצב הרפואי של אביה, מה שהוביל אותה להתמוטטות, ביטול כל הופעותיה העתידיות בעיר ההימורים ואשפוזה במרכז לבריאות הנפש. "היא כבר הייתה לקראת סיום ההכנות למופע חדש כזה קרה... היא הייתה צריכה לגנוז הכל", גילה.

"בקיץ שעבר, היא רצתה לצאת לסיבוב הופעות ויצרה איתי קשר בכל יום. אבל כרגע, לא שמעתי ממנה במשך חודשים, היא פשוט לא רוצה להופיע כעת... אם התשוקה לא תשוב בעתיד, זה המצב, זה פשוט לא יקרה יותר", הסביר רודולף. "אני לא כאן כדי שבריטני תעבוד אם היא לא במצב טוב נפשית, פיזית או שאין לה חשק לזה. אני האיש שאגיד לה אם טוב לה להופיע או שזה פחות טוב עבורה, אי שם בעתיד שבו תבחן את האפשרות".

בפרקים הקודמים

בריטני חוזרת לשגרה, לא לפני שהיא עוברת על החוק

לכתבה המלאה
בריטני ספירס, לארי רודולף. AP
יודע דבר או שניים על בריטני. לארי רודולף/AP
בריטני ספירס, לארי רודולף. AP
חיבוק למנהל בימים הטובים ההם? ברור!/AP

ספירס, אם אתם צריכים עדכון, לא רק ביטלה את השואו החדש שלה בלאס וגאס, אלא גם שהתה במשך כחודש במרכז לטיפול נפשי, שממנו יצאה יחד עם בן הזוג שלה בשנים האחרונות - סאם אשגרי. מאז, נתפסה בתמונות פפראצי קצת פחות מחמיאות (למשל, כשיצאה מבית משפט כשהיא יחפה), פרסמה כמה סרטונים משונים ברשתות החברתיות (באחד מהם טענה שיש שמועות ואיומי מוות על משפחתה והצוות המקצועי שלה) ונקלעה למריבה בין אביה ג'יימי ספירס לאמה לין, בנוגע לטיפול ההולם ביותר עבורה. רק בריאות, בריט!


אגב, וואלה! סלבס ביטלה את הגעתה המתוכננת לדוכן הפלאפל של בני, אחרי שמצאה שאריות פשטידה מהקיץ שעבר בפריזר.

בריטני ספירס. ספלאש
התמונות האחרונות שבהן תועדה. בריטני ספירס/ספלאש
בריטני ספירס. צילום מסך
הבויפרנד שומר עליה? ספירס עם בן הזוג/צילום מסך
בריטני ספירס. GettyImages
תחזרי לעצמך!/GettyImages
בריטני ספירס. GettyImages
רק בריאות. בריטני ספירס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully