וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס חוזרת לשגרה, לא לפני שהיא עוברת על החוק

צילום: ספלאש

1.5.2019 / 11:04

נסיכת הפופ הבלתי מעורערת אמנם יצאה מהמכון לבריאות הנפש אבל זה לא אומר שהיא לגמרי חזרה לעצמה, אחרת איך תסבירו את העובדה שלמרות נוכחות הפפראצי - היא החליטה לעבור על החוק. וואלה! סלבס קרייזי

בריטני ספירס. ספלאש
הלו, אברבנאל?/ספלאש

סיפור החיים של בריטני ספירס יכול לספק השראה ללא מעט טלנובלות, סרטי דרמה וגם לכמה סרטי אימה, כך שבדיוק שכולם חשבו שסאגת הטירוף כבר נמצאת מאחוריה, והנה ילדת הפלא של תעשיית המוזיקה העולמית סוף סוף חזרה למוטב, חזרה לבמה ואף שיפרה את המראה - מגיעה דרמה נוספת ששולחת את הגברת ספירס הישר לאשפוז בבית חולים פסיכיאטרי.

בריטני ספירס. ספלאש
טוב, הם מסננים אותי/ספלאש

אבל אצל בריטני כמו אצל בריטני - אופס, היא עושה את זה שוב ומשתחררת אחרי אשפוז של מספר ימים ומסתובבת ברחבי הוליווד עם הג'יפ היוקרתי שלה רק בשביל להוכיח לעולם ששום דבר לא יכול לעצור אותה, בטח לא איזה אשפוזון קצרצר שסביר להניח רק גרם למפלס הבאז סביבה לעלות, מי יודע אולי זה עוד תרגיל יחצני לקראת סיבוב הופעות או אלבום חדש?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בריטני ספירס. ספלאש
נו, אני רוצה לקפוץ לביקור/ספלאש

צלמי הפפראצי מעבר לים ניסו במשך ימים ארוכים לתפוס את הזמרת המפורסמת לאחר שזו שוחררה מבית החולים אך ללא הצלחה - עד שאתמול הם תפסו אותה נוסעת ברכבה כשלצידה חבר ובידה טלפון סלולרי. וכן, נראה שבריטני לא לגמרי החלימה כי לא רק שהיא מדברת בטלפון תוך כדי נהיגה, היא גם טורחת לחייך לצלם כאילו והיה מגיע לה צל"ש על הפעולה.

וואלה! סלבס השתחררה ממרכז גמילה לגלוטן וישר רצה לדפוק לאפה שווארמה.

בריטני ספירס. ספלאש
מי יפה של בריטני?/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully