וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בריטני ספירס השתגעה וכלואה? זו סתם קונספירציה"

2.8.2020 / 14:22

שמעתם על "התנועה לשחרור בריטני ספירס"? אחרי חודשים של האשמות והטרדות שמופנות כלפי אביה של נסיכת הפופ - פאפא ספירס טוען שהמעריצים השתגעו. "לעולם אין מושג לגבי מה שקורה עם הבת שלי", אמר בהתייחסות נדירה למשמורת על הבת המפורסמת. וואלה! סלבס תאוריה

בריטני ספירס/אינסטגרם

אם עקבתם בשנים האחרונות אחרי מעלליה של בריטני ספירס, נסיכת פופ נצחית שעברה תקופות לא פשוטות במהלך הקריירה הארוכה שלה - בטח שמתם לב שהיא כבר לא "הבחורה התמימה" ששחררה המנוני פופ מתוקים, לא הסופרסטאר ששרפה את מצעדי הלהיטים ואפילו לא ההיא שהזיעה על הבמה בתל אביב לפני כשלוש שנים. הו, בייבי.

מאז ההתמוטטות האחרונה של הזמרת לפני כמעט שנה וחצי, אז אושפזה כדי לקבל טיפול נפשי, יצאה ומאז שומרת על קשר עם העולם בעיקר דרך סרטונים ותמונות משונות שהיא מפרסמת ברשתות החברתיות - מעריצים מודאגים ברחבי העולם ייסדו את תנועת #תשוחרר_בריטני (#FreeBritney) ומאמינים שספירס מוחזקת בביתה בלי יכולת לקבל החלטות עצמאיות, כשהם מאשימים במצב את אביה ומי שמשמש כאפוטרופוס של הזמרת בת ה-38, ג'יימי ספירס. אבל כעת, לפאפא ספירס נמאס, מבחינתו, מדובר בתאוריית קונספירציה שמתבססת על שטויות.

רכלו על המצב של בריטני ספירס באינסטגרם

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
לא כזאת תמימה. בריטני ספירס באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

בראיון חדש ספירס האב (68), מסביר שנמאס לו להיות מתואר בתור "האיש הרע", זה שבמשך 12 שנים שומר על הבת שלו תחת משטר רגשי וכספי הדוק רק כדי ליהנות מההון של הגברת. "כל אלה שמפיצים תאוריות קשר ושמועות על מזימה נגד בריטני לא יודעים כלום, לעולם אין מושג לגבי מה שקורה עם הבת שלי", סיפר לניו יורק פוסט, "בית המשפט בלוס אנג'לס מקבל דיווח שנתי על כל דולר שיוצא מהחשבונות שלה, זה העסק שלנו ושלו. איך בכלל אוכל לגנוב משהו ככה?", סיפר בזעם.

"יש מעריצים שעוקבים אחרי הצוות שלנו, אחרים מקבלים איומים וזה נורא. אנחנו לא רוצים מעריצים אגרסיביים כאלה בסביבה", הסביר ג'יימי, "אני אוהב את הבת שלי, אנחנו אוהבים את כל הילדים שלנו, אבל זה עסק פרטי משפחתי", הודה אביה של אחת הנשים המפורסמות בעולם בהתרגשות.

עוד בוואלה!

בריטני ספירס מגלה: "אופס, שרפתי את חדר הכושר שלי!"

לכתבה המלאה

בין אלה שהתייחסו בעבר לתנועה "לשחרור בריטני", היו גם מיילי סיירוס ופריס הילטון, אבל המעריצים שהקימו אתרי אינטרנט, פרסמו וצייצו בנושא, הם אלה שהביעו עמדה חריפה בנוגע לחייה של הכוכבת החביבה עליהם. "אביה של בריטני לא מאפשר לה לנהוג, כל השיחות ההודעות שלה מנוטרות, היא לא יכולה לבלות עם אדם שלא אושר מראש או להוציא כסף ואם היא עוברת על הכללים, הילדים שלה, שון וג'יידן, לא זוכים לראות אותה", נכתב בעצומה שגייסה למעלה מ-100,000 חתימות למען "שחרורה". גם את בני הזוג שלה, כמו החבר הנוכחי סאם אשגרי, טוענים שהאבא שוכר בתמורה לתשלום שבועי. אאוץ'.

בריטני ספירס, ג'יימי ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
"עסק משפחתי". בריטני עם ג'יימי ספירס/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס והחבר. splash
חבר להשכרה? ספירס עם הבויפרנד, סאם אשגרי/splash

המשמורת של אביה של ספירס, שכאמור החלה לפני כ-12 שנים (אז כשגילחה את ראש ועברה תקף זעם) בהוראה של בית המשפט, הייתה אמורה להיות זמנית, אבל לטענת יודעי דבר עשתה לזמרת טוב ומסייעת לה להתמודד עם בעיות אישיות (שכולם יודעים, בערך, מה הן). "כשהיא מתנהלת לבד היא חווה רגעי משבר קשים, אז הבעיות מתחילות", טוענים יודעי דבר. וכאילו חייה של נסיכת הפופ לא קרייזי גם ככה, בסתיו 2019 בעלה לשעבר קווין פדרליין - ביקש מבית המשפט להרחיק את הסבא ג'יימי משני ילדיה. זאת לאחר שאיים פיזית על נכדו ושבר בזעם דלת בנוכחותו.

מצעד המחשופים: בריטני ספירס. Paul Marotta, GettyImages
לא סובלת בבית? ספירס/GettyImages, Paul Marotta

אבל זה לא הכל: מקורבים אחרים טוענים שבריטני, שככל הנראה סובלת מפחד מבילוי במקומות ציבוריים, פשוט "משחקת עם הקהל שלה" בשנה האחרונה ונהנית להיות סגורה בבית, "הצוות שלה אולי לא התחיל את התנועה לשחרור, אבל בריטני ממש נהנית מתשומת הלב שהיא מפנה אליה", גילו. כך שייתכן שהסרטונים ה"מחוספסים" והמעשים "הזויים", כולל העיניים ה"כבויות" שלה וה"רמזים" להתעללות כביכול, מספקים לה תשומת לב גם מבלי שתצטרך לצאת מהדלת.


וואלה! סלבס משתגעת רק כשנגמרת הקצפת במיכל הספריי שבמקרר.

בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
מעשים "מחוספסים". בריטני באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס. אינסטגרם, צילום מסך
זוכרים אותה ככה? ספירס מופיעה ב-VMA/צילום מסך, אינסטגרם
בריטני ספירס בחדר הכושר הביתי. אינסטגרם, צילום מסך
והיום. בריטני ספירס בעוד סרטון ביתי משונה/צילום מסך, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully