וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, בריטני ספירס עשתה צחוק מהאקס ג'סטין טימברלייק?

16.4.2020 / 14:05

נכון שהפאוור קאפל של עולם הפופ נפרד לפני 20 שנים - אבל זו דווקא בריטני ספירס הבעייתית שהחליטה להעלות פתאום את הנושא בווידאו משעשע באינסטגרם, מה שגרר את תגובתו של האקס המיתולוגי, ג'סטין טימברלייק. וואלה! סלבס לא כזאת תמימה

בריטני ספירס רוקדת לצלילי שיר של ג'סטין טימברלייק/(אינסטגרם)

פרידות רומנטיות הן לא עניין קל, בטח כשמדובר בפאוור קאפל מפורסם שמחליט לחתוך את מערכת היחסים - אבל בתחילת המילניום, הייתה אחת כזו ששברה למיליוני מעריצים ברחבי העולם את הלב: בריטני ספירס, אז נסיכת פופ לוהטת, שסיימה את הקשר עם ג'סטין טימברלייק, חבר להקת בנים וצ'ארמר בהתהוות. עברו מאז 20 שנים, אז למה בריטני (שהתגלתה כבעייתית מאז) החליטה להעלות את הסיפור מחדש, בווידאו פומבי שגרר אפילו את התגובה של טימברלייק? מצחיק, או מציק, תלוי את מי שואלים.

רכלו על הווידאו של בריטני גם באינסטוש

בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק. Dave Hogan, GettyImages
פאוור קאפל נוסטלגי. ג'סטין טימברלייק ובריטני ספירס בתחילת המילניום/GettyImages, Dave Hogan

ספירס (38), שמאז שסיימה את הקשר עם טימברלייק עברה התמוטטות פומבית לא פעם (ג'סטין אפילו הואשם באחת מהן), התחתנה והתגרשה, ילדה שני ילדים ומנהלת בשנים האחרונות קשר עם הדוגמן סם אשגרי - מפרסמת ברשת מדי פעם סרטונים שבהם היא מדגמנת עבור עצמה, רוקדת עם עצמה ומבלה... עם עצמה.

האחרון, שפורסם על ידה אתמול (ד') כולל אותה עושה חיים משוגעים במהלך הבידוד הביתי שבו היא שוהה (כמו כולם) לצלילי השיר "Filthy" של האקס המיתולוגי שלה. לא מספיק על מנת להסעיר את הרשת או מיליוני העוקבים שלה?

עוד בוואלה!

קרייזי! בריטני ספירס והבייבי שלה משתובבים על יאכטה

לכתבה המלאה

אז זהו, שאל הקליפ הקצר, הוסיפה את הכיתוב "זו הגרסה שלי לסנאפצ'ט או לטיקטוק או לדבר המגניב שאנחנו אמורים לעשות בימים אלה... כפי שאתם יכולים לראות אני לא ממש רוקדת אנשים, אלא פשוט משועממת מאוד". רק שאז, הגיעה לשיא כשכתבה "נ.ב. אני יודעת שהייתה לנו את אחת מהפרידות הכי גדולות בעולם לפני 20 שנה... אבל היי האיש הזה גאון! זה שיר נהדר!! ג'יי טי, אתה יודע מה טוב!". כולל שלל אימוג'יז קסומים כמובן.

התכתבות באינסטגרם בין בריטני ספירס לג'סטין טימברלייק. אינסטגרם, צילום מסך
מצחיק אותה או מביך אותו? התגובה של ג'סטין לפוסט של בריטני/צילום מסך, אינסטגרם

הזמר האמריקאי בן ה-39, שנתפס לא מזמן ברגע אינטימי עם מישהי שממש לא מזכירה את אשתו ואם בנו, ג'סיקה בייל (כי גם הוא התקדם מאז בריטני, כאמור), כנראה הרגיש שהשיח על מה שקרה בינם מיותר - כך שלא נשאר חייב למחמאה/ הלצה/ אזכור לא רלוונטי של האקסית שלו, אותה הוא מכיר עוד מאז ששניהם כיכבו כילדים בתכנית "מועדון מיקי מאוס". אבל במקום להשתמש במילים, טימברלייק ההמום הגיב באימוג'י של ידיים מברכות וסמיילי צוחק עד דמעות. רגע, זה הטוב? תשאלו את ג'סיקה.


וואלה! סלבס עדיין מזכירה את האקס הדוחה שלה בכל פעם שהיא מזמינה במשלוח מנה זוגית אך ורק לעצמה. הוא תמיד רצה לגנוב את הצ'יפס האחרון!

בריטני ספירס משיקה אלבום חדש, מאי 2000. GettyImages
פעם היא נראתה ככה! בריטני בתקופת הקשר עם ג'סטין/GettyImages
Justin Timberlake. mBox
גם ג'יי טי לא נראה כמו פעם.../mBox
בריטני ספירס והחבר. splash
כאן היא כבר עם החבר הנוכחי, סם אשגרי/splash
ג'סטין טימברלייק עם ג'סיקה בייל. GettyImages
שלא תסתבך עם אשתך! ג'סטין עם ג'סיקה בייל/GettyImages
בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק. AP
יכולים להיות ידידים? בריטני וג'סטין/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully