וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'סטין טימברלייק אשם בהתמוטטות של בריטני ספירס?

שירות וואלה! סלבס

21.10.2012 / 8:36

משפט מנהלה לשעבר של ספירס נגד הוריה חושף פרטים מהעבר, כשהפעם הצד של בריטני טוען שהסיבות לאשפוז המפורסם שלה נעוצות בפרידה מטימברלייק. וואלה! סלבס פסיכוטית

האם ג'סטין טימברלייק זרק את בריטני ספירס, וגרם לה לשברון לב שהוביל להתמוטטות המפורסמת והאשפוז הפסיכיאטרי שלה? לא, וואלה! סלבס לא לקחה אתכם במנהרת הזמן היישר לעשור הקודם, אז הכל כנראה קרה, אלא מביאה עוד פרטים מהמשפט של משפחתה של הכוכבת נגד מנהלה לשעבר, סם לוטפי.

כעת, הוריה של ספירס חושפים שהיא סבלה מדיכאון והתקפי זעם, מאז שטימברלייק והיא סיימו את מערכת היחסים שלהם בשנת 2002. אלה, נמשכו ככל הנראה עד להתקף הפסיכוטי האחרון והמאוד מדובר שעברה בשנת 2008.

בריטני ספירס, ג'סטין טימברלייק. Dave Hogan, GettyImages
הכל התחיל שם/GettyImages, Dave Hogan

בריטני וג'סטין סיימו מערכת יחסים בת כמה שנים לפני עשור, לאחר שככל הנראה ספירס לא נשארה נאמנה לטימברלייק, שבמקרה התחתן בסוף השבוע האחרון באיטליה. זמן קצר אחר כך אחר כך הוא כתב על זה שיר ושילב אותו באלבום הסולו שלו, היא ענתה לו בשיר משלה, ומאז הכל היסטוריה שנכתבה במצעדי הפזמונים.

לוטפי, שניהל את ספירס בעבר, תבע אותה ואת משפחתה בגין הפרת חוזה והכפשת שמו, רגע אחרי שאביה של בריטני הוציא צו הרחקה נגד המנהל לשעבר, בטענה שניסה להניא את בריטני מלהעביר לאביה את סמכויות הניהול בכל הקשור לענייניה. לדברי משפחת ספירס, המנהל לשעבר היווה "גורם מזיק בחייה", שלא תרם לשיפור מצבה של הזמרת.

אביה של ספירס, טוען שהיה שם כדי לטפל בה כשהתמוטטה מבחינה נפשית בשנת 2008, אחרי כמה שנים סוערות שבהן התחתנה, התגרשה ובדרך הביאה שני בנים לעולם, שון וג'יידן. זאת, בתשובה לטענתו של לוטפי שבשנת 2007, נמצא בדירתה של ספירס סם מסוג קריסטל מת', בזמן ששני בניה של ספירס בחדר הסמוך.


וואלה! סלבס היתה בוכה נהרות על הזוג הקסום שכבר לא יחד, אבל גם לה יש גבולות.


בריטני ספירס הסתירה קריסטל מת' בדירתה?

בריטני ספירס מושפלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully