וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס הסתירה קריסטל מת' בדירתה?

שירות וואלה! סלבס

1.10.2012 / 2:28

המנהל לשעבר של בריטני ספירס מחריף את תביעתו בבית המשפט וטוען שכלב גישוש מצא בדירתה של הזמרת קריסטל מת'. וואלה! סלבס פסיכואקטיבית

שוברת שורות: הסכסוך בין בריטני ספירס ומנהלה לשעבר, סם לוטפי, עולה מדרגה. הפעם, הזמרת יכולה להתחיל לשקשק, מכיוון שמדובר בהאשמה פלילית. כידוע, לוטפי, שניהל את ספירס בעבר, כבר תבע אותה ואת משפחתה בגין הפרת חוזה והכפשת שמו, הוא עשה זאת רגע אחרי שאביה של בריטני הוציא צו הרחקה נגד המנהל לשעבר, בטענה שניסה להניא את בריטני מלהעביר לאביה את סמכויות הניהול בכל הקשור לענייניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברייקינג בד. בריטני ספירס/מערכת וואלה!, צילום מסך

החודש, בהמשך לתביעתו, ביקש לוטפי משופט בית המשפט, לאלץ את הזמרת להתייצב בכיסא הנאשמים ולתת את עדותה לגבי אירועי עבר מסוימים. במסמכי בית המשפט שהגיש לוטפי נטען שבשנת 2007, נמצאו בדירתה של ספירס מטמוני מתאמפטמין, או בשמו הפופולרי יותר של הסם: קריסטל מת'.

המנהל לשעבר הוסיף לטעון שהדבר קרה בזמן ששני בניה של ספירס, שון וג'יידן, היו בקרבת הסם ויכלו, בקלות, להגיע אליו. במסמכיו דאג לציין ששאריות הסם נמצאו גם על השטיח בו נהגו לשחק בניה הצעירים, אותו שטיח שהיה עליו לקרצף, על מנת להיפטר מהלפט-אוברז. נו, קאם און.

לוטפי שלח את בקשתו האחרונה לבית המשפט בעקבות השתתפותה של ספירס בתכנית הכשרונות, "אקס פקטור". בעבר, עורכי דינה של הזמרת טענו שאינה כשירה נפשית למתן עדות בבית המשפט. אלא שלוטפי הטרחן טוען שהופעתה בטלוויזיה מעידה אחרת ושהיא אכן יכולה להישפט. עלוקה.


וואלה! סלבס תבעה את מנהלה האישי כשהחליט להפר חוזה עקב הרגלה המגונה, לכסוס את ציפורני הרגליים. עם השיניים, אלא מה.


בריטני ספירס ב"אקס פקטור": הכירו את מלכת הרוע החדשה

בריטני ספירס מושפלת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully