וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס מושפלת

שירות וואלה! סלבס | צילום: צילום: אימג’בנק – GettyImages

10.7.2012 / 12:41

ביצוע משפיל במיוחד לשיר של הכוכבת שנעשה על ידי אחד הנבחנים ב"אקס פקטור", גרם לשופטת לעזוב את האולפן בבעתה. מי עודד אותה? וואלה! סלבס תנוחי

בריטני ספירס היא לא היצור הכי מאוזן נפשית בשולחן השופטים של להיט הקיץ "אקס פקטור", בהנהגת סיימון קאוול. ספירס, שנבחרה להצטרף לצוות השופטים של הריאליטי, כבר סיפקה לא מעט שערוריות במהלך צילומי האודישנים המתקיימים בימים אלו ברחבי ארצות הברית. לצדה, חולקים את שולחן השופטים: אל.איי ריד, בכיר בתעשיית המוזיקה, כוכבת הנוער, דמי לובטו והביג בוס, קאוול בעצמו.

בריטני ספירס במפגש עם מעריצים. GettyImages
לא מאוזנת. ספירס/GettyImages

במהלך צילומי אחד מפרקי האודישנים, עלה לבמה נבחן שבחר לפנק את הצופים בגרסה משלו לשיר של ספירס. מספר שניות אל תוך הביצוע, הבלונדה הבינה שמדובר בבדיחה על חשבונה ובסוג של חיקוי מביך והתכווצה בכסאה. מי שהבחין בכל זה היה ריד שהחליט שהוא לא מוכן לקחת חלק בבדיחה על חשבון חברתו החדשה.

בריטני ספירס, סיימון קאוול, אנתוני LA ריד, דמי לובאטו. GettyImages
כוכבי אקס פקטור. ספירס, קאוול, לובטו וריד/GettyImages

כך, באמצע הביצוע המשפיל, קם ריד ממקומו מאחורי השולחן ועזב את האולפן, כשהוא גורר אחריו את לובטו ואת ספירס המבועתות ומשאיר את קאוול ההמום לבדו.

מקורות בהפקה מסרו לאתר THR, שריד התקרב לאחרונה לספירס והשניים מגדירים את עצמם חברים קרובים מאוד, מה שגורם לשופט לגונן עליה במיוחד. עוד נאמר שם, שיתכן שכל הבלאגן, נוצר על מנת שריד יוכל לשכנע את ספירס לוותר על חברת ההקלטות שלה ולעבור לשלו.

וואלה! סלבס רקדה פעם במועדון וכל הבליינים עזבו את המקום.

ושוב: בריטני ספירס מטריפה את אנשי ”אקס פקטור”

בריטני ספירס מפסידה 2 מיליון דולר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully